Slut med Scope hos Tiscali
Fra : J.O.H

Dato : 12-10-02 00:00

surfede lige forbi dette her:
http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=16507

"De Tiscali-medarbejdere, der arbejdede med Scope, satser nu på selv at
overtage webstedet, erfarer Computerworld Online"

...måske ikke nogen dårlig ide.. Så kunne det være at hjemmesiden blev lidt
filmnørdede og underholdende igen.

JOH

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-10-02 14:19

> [...]
> at overtage webstedet, erfarer Computerworld Online"
>
> ..måske ikke nogen dårlig ide.. Så kunne det være at hjemmesiden blev

Øh, det er jo de samme personer. De gør det bare i deres fritid i stedet.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Per Kristensen

Dato : 14-10-02 15:11

> Øh, det er jo de samme personer. De gør det bare i deres fritid i stedet.
>

> --
Ja, men der er står ikke længere et stort firma og ånder dem i nakken, og
det kan have stor betydning.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-10-02 16:12

> Ja, men der er står ikke længere et stort firma og ånder dem i
> nakken, og det kan have stor betydning.

Jeg tror snarere det betyder, at de ikke får noget i løn og det går ud over
motivationen, men lad os da se hvad der sker.