Software HJÆLP til Siemens S40
Fra : Random2u

Dato : 11-10-02 21:24

Hej

Jeg har en kammerat som har købt en S40 fra et firma der er gået konkurs.
Han kan godt modtage sms, men han kan ikke sende fra den.
Ved nogen her hvordan man evt. kan gendanne indstillingerne i telefonen?
Findes der et sted hvor man kan DL software til IRDA?

På forhånd tak

Mvh
R2U

Fra : Per Sørensen

Dato : 12-10-02 06:32

Prøv at trykke *#337# og det skal være uden simkort i, hvis den kommer og
spørger om du vil resette telefonen svarer du bare ja, hvis ikke kan det
være at du skal have den opdateret, du har vel kigget i indstillingerne at
det er det rigtige nummer der står under central?

www.djubi.dk
Unlock og rep. af de fleste mærker.

Fra : Random2u

Dato : 12-10-02 07:36

"Per Sørensen" <djubi@djubi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> være at du skal have den opdateret, du har vel kigget i indstillingerne at
> det er det rigtige nummer der står under central?

Tak det prøver vi.
Og ja det med nummeret var også det første jeg spurgte om.

Mvh
R2U

Fra : Random2u

Dato : 12-10-02 08:53

> "Per Sørensen" <djubi@djubi.dk> skrev i en meddelelse

Øv Øv Det virker ikke

Mvh
R2U

Fra : Per Sørensen

Dato : 12-10-02 10:03

Kunne den gøre det eller skrev den ingenting?

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 12-10-02 16:12

> Tak det prøver vi.
> Og ja det med nummeret var også det første jeg spurgte om.

Beskedtype skal stå til standard.
Reset findes formentlig i menuen instilliger -> telefon et sted.

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus
PS: Fjern store bogstaver fra emailadressen.

Unlock af Nokia 3310/3330 og Siemens C45 m.fl.
Jeg yder naturligvis garanti på telefonerne.

Fra : Random2u

Dato : 12-10-02 21:25

Det virkede med *#337#
Ham glemte bare lige og vente 1 min. som tlf skrev.
Så da han prøvede 2 gang virkede det.

Tak for jeres hjælp

Mvh
R2U