problemer med chat
Fra : David Kofoed Wind

Dato : 11-10-02 20:35

Jeg har en hjemmeside, og kunne godt tænke mig en chat på siden,
men jeg har ingen anelse om hvordan jeg får fat i sådan en. Er
der nogen der kan hjæpe mig, PLEASE!!!!.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 11-10-02 20:56

prøv at søge på en søge maskine
Chat på egen hjemmeside eller lign. så kan du nok finde noget der

Fra : Michel Komischke

Dato : 11-10-02 22:39

On Fri, 11 Oct 2002 19:35:01 +0000, David Kofoed Wind wrote:

> Jeg har en hjemmeside, og kunne godt tænke mig en chat på siden,
> men jeg har ingen anelse om hvordan jeg får fat i sådan en. Er
> der nogen der kan hjæpe mig, PLEASE!!!!.

Har du adgang til PHP eller ASP ? det bliver nok nødvendigt da en chat
kræver server-sager for at køre. Hvis du ikke har, kan du nok finde noget
spændende på www.asp.dk (som også har en liste over gratis webhoteller med
ASP understøttelse).

--
,''`. Michel Komischke