På udkik efter en sød Chihuahua
Fra : Rodrigo

Dato : 11-10-02 20:35

Hej !
Nogen der kan anbefale hvor jeg kan købe en sød Chihuahua ?

http://www.kandu.dk/

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 13-10-02 10:32

"Rodrigo" <Rodrigo.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hej !
> Nogen der kan anbefale hvor jeg kan købe en sød Chihuahua ?

Findes det ?? er de ikke alle nogle små arrige tingester med
mindreværdskomplekser ... ja jeg spørger bare ..
søndagshils fra Ami

Fra : x Vuf x

Dato : 13-10-02 10:41

Sun, 13 Oct 2002 11:31:57 +0200, Anne-Marie Prange Madsen wrote:
>"Rodrigo" <Rodrigo.news@kandu.dk> skrev...

>Findes det ?? er de ikke alle nogle små arrige tingester med
>mindreværdskomplekser ... ja jeg spørger bare ..

Det bli'r de, når folk behandler dem som dukker og ikke som hunde!

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com

Fra : lillian

Dato : 15-10-02 11:50

"x Vuf x" skrev d. 13-10-02 10:41 dette indlæg :

> [...]
> http://www.sonpet.com
> -
> Vrede er en tyv, der stjæler de gode øjeblikke.

Klubben for Små Selskabahunde har en hvalpe liste
du kan prøve der .
KSS's internetadeesse er:
www.canis-minor.dk
måske kan de hjælpe dig med at finde en sød Chihuahua.
lillian

http://www.kandu.dk/

Fra : lillian

Dato : 15-10-02 12:01

"Rodrigo" skrev d. 11-10-02 20:35 dette indlæg :
> Hej !
> Nogen der kan anbefale hvor jeg kan købe en sød Chihuahua ?

> http://www.kandu.dk/

Hej.

Du kan på KSS's hjemmeside
www.canis-minor.dk høre om der er hvalpe
af Chihuahua på deres hvalpeliste
hel og lykke
lillian

http://www.kandu.dk/

Fra : lillian

Dato : 15-10-02 12:03

"Rodrigo" skrev d. 11-10-02 20:35 dette indlæg :
> Hej !
> Nogen der kan anbefale hvor jeg kan købe en sød Chihuahua ?

> http://www.kandu.dk/

Prøv KSS's hjemmeside
www.canis-minor.dk