Frontpage ændrer mine links !?
Fra : Jesper Fjølner

Dato : 11-10-02 19:33

Fra en database udtrækker jeg forfatter, titel og link for
artikler i databasen. Siden jeg udtrækker dem på hedder f.eks.
http://www.minside.dk/resultat.asp og det ser altså således ud:

forfatter
titel
link

forfatter
titel
link

osv.

Linket til en artikel kunne være http://www.cnn.com/artikel1.htm
og det er denne tekst der står i min database.

Det hele virker fint når jeg tester det med PWS. Når jeg uploader
til webhotellet, sker der det underlige at når jeg fører musen
hen over link'sne står der:

http://www.minside.dk/resultat.asp#http://www.cnn.com/artikel1.ht

Så det eneste der sker er altså at den samme side åbner i et nye
vindue (som jeg har sat den til). Jeg aner ikke hvorfor mit
websted/fp sætter sidens egen stil foran det link jeg har trukket
fra databasen. Det har måske noget at gøre med at siderne er
lavet med fælles knappaneler.
Er der nogen, der har en idé hvorfor det tér sig sådan?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne