Skærme
Fijala 3554
Sony Trinitron HMD-A220
Fra : \(8000\)TFB

Dato : 11-10-02 19:33

Hej!

Min skærm af model som angivet i subj. er begyndt at opføre sig underligt:

Når jeg holder et objekt med min mus og flytter dette objekt rundt på
skærmen, "buer"/udvider skærmbilledet omkring dette objekt (som fx kunne
være et mellemstort vindue).
Hvis det objekt jeg flytter endvidere er mørkt, kan jeg se at der kastes en
skygge som fylder hele objektets højde og hele skærmens bredde.

Nogen som har en ide om hvad dette skyldes?

Nogen, der ved om Sony giver fabriksgaranti (altså som overskrider det ene
år som var gældende garanti ved skærmens købsdato 30/11 2000 D'OH!)

Fra : Esben

Dato : 12-10-02 02:49

"(8000)TFB" <t.fibaek.bertel@(fjerndette)mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3da71975$0$11446$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Hej!
>
> Min skærm af model som angivet i subj. er begyndt at opføre sig
underligt:

Sådan en gad jeg godt ha, den er pænt lavet :)

> [...]
kastes en
> skygge som fylder hele objektets højde og hele skærmens bredde.
>
> Nogen som har en ide om hvad dette skyldes?

Det lyder sært, men har du prøvet en anden computer/grafikkort?

> Nogen, der ved om Sony giver fabriksgaranti (altså som overskrider det
ene
> år som var gældende garanti ved skærmens købsdato 30/11 2000 D'OH!)

Prøv at ringe til Sony support på 70 13 44 00 man/fre 9-16. De burde
vide noget, hav evt. serienummer ved hånden.

--
Esben