Glidecreme (igen)
Fra : Steen

Dato : 11-10-02 18:48

Hej

Nogen der kan anbefale en god (gerne i den billigere 'ende') glidecreme til
seksuel aktivitet?

Fra : Palle&Charlotte

Dato : 11-10-02 21:10

vaseline med sand i
undskyld men kunne ikke lade være

Fra : Roden

Dato : 11-10-02 21:27

> [...]
> Hej
>
> Nogen der kan anbefale en god (gerne i den billigere 'ende') glidecreme

Undskyld jeg spørger, men hvilken slags sex behøver man glidecreme til ?

Jeg kan forstå hvis homoer har brug for glidecreme, men heteroer har vel
ikke brug for kunstige smøremidler, hvis ellers kvinden er tændt, vel ?

Fra : Tomas O.

Dato : 11-10-02 21:39

"Roden" <Bulder@hotmail.com> wrote in

> [...]
>
> Jeg kan forstå hvis homoer har brug for glidecreme, men heteroer har vel
> ikke brug for kunstige smøremidler, hvis ellers kvinden er tændt, vel ?

Til analsex for eksempel.. eller hvis kvinden er tændt men ikke altid
bliver dyngvås..

Heteroer dyrker efter sigende mere analsex end bøsser gør.

Tomas
PS måske skulle du undlade ordet homo.. jeg tror de fleste bøsser gerne vil
kaldes.. bøsser.

Fra : Roden

Dato : 11-10-02 21:53

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
> "Roden" <Bulder@hotmail.com> wrote in

> Til analsex for eksempel.. eller hvis kvinden er tændt men ikke altid
> bliver dyngvås..

Ok jeg ved godt at anus ikke er selvsmørende som kvindens kusse så der kan
det nok godt være nødvendigt.
Men hvis kvinden ikke bliver dyngvåd, under vaginal sex, er hun så tændt nok
?

> Heteroer dyrker efter sigende mere analsex end bøsser gør.

Hvor har du det fra ?

> PS måske skulle du undlade ordet homo.. jeg tror de fleste bøsser gerne
vil
> kaldes.. bøsser.

Tjo, men det er nu ikke nedsættende ment fra min side.

vh Roden

Fra : Nicolai

Dato : 11-10-02 21:48

On Fri, 11 Oct 2002 22:26:30 +0200, "Roden" <Bulder@hotmail.com>
wrote:

>Undskyld jeg spørger, men hvilken slags sex behøver man glidecreme til ?

>Jeg kan forstå hvis homoer har brug for glidecreme, men heteroer har vel
>ikke brug for kunstige smøremidler, hvis ellers kvinden er tændt, vel ?

Sidst jeg spurgte heteroerne, så dyrkede de da analsex! (Ifølge mindst
én undersøgelse, oftere end homoseksuelle)[1].

Derudover er der en del kvinder, svjv især fra overgangsalderen og
senere, som ikke selv producerer nok væske i skeden, og derfor kan
glidemiddel være på sin plads.

Glidemiddel kan også være nødvendig / anvendes med fordel når man
bruger sexlegetøj.

/Nicolai

[1] Der er 3 slags løgn: Hvid løgn, sort løgn - og statistik,
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Roden

Dato : 11-10-02 22:03

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Sidst jeg spurgte heteroerne, så dyrkede de da analsex! (Ifølge mindst
> én undersøgelse, oftere end homoseksuelle)[1].

Nå så hører vi nok til undtagelsen der bekræfter reglen Ihvertfald hvad
angår hyppigheden af analsex.
Men vi mangler jo også glidecremen derhjemme !

> Derudover er der en del kvinder, svjv især fra overgangsalderen og
> senere, som ikke selv producerer nok væske i skeden, og derfor kan
> glidemiddel være på sin plads.

Uhh jeg gruer for den tid

> Glidemiddel kan også være nødvendig / anvendes med fordel når man
> bruger sexlegetøj.

Ikke hvis hun er liderlig nok

vh Roden

Fra : Girlie

Dato : 12-10-02 07:16

"Roden" <Bulder@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ikke hvis hun er liderlig nok
>
> vh Roden

Der findes altså helt almindelige, sunde og raske og liderlige kvinder, der
blot ikke bliver vanvittigt våde.
Jeg er f.eks. én af dem. Jeg har enormt lyst og kan være meget ophidset,
uden at være våd, men så snart der kommer lidt action, kommer den naturlige
smørelse...det er ofte også, man har brug for glidemiddel, hvis man skal
stimulere klitoris, mens manden er oppe i én..så er der jo "lukket" for
væsken om man så må sige...og der er ikke noget mere træls en at file løs på
en tør klit.

Fra : Sott

Dato : 12-10-02 11:10

"Girlie" <girlie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg er f.eks. én af dem. Jeg har enormt lyst og kan være meget ophidset,
> uden at være våd, men så snart der kommer lidt action, kommer den

Det får mig lige til at tænke på, at medmindre jeg står op,
så bliver mine safter inde i mig, og skal "pakkes ud" (i
mangel af bedre ord). Jeg er lige så "drivende" våd, men
det er inde i mig.

Derudover har jeg lagt mærke til, at jeg bliver mest våd,
når der kysser inderligt og længe og blidt og legende osv.
Min krop reagerer altså på kys.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Roden

Dato : 12-10-02 18:08

> [...]
>
> "Roden" <Bulder@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der findes altså helt almindelige, sunde og raske og liderlige kvinder,

Der er selvfølgelig forskel, ok

> Jeg er f.eks. én af dem. Jeg har enormt lyst og kan være meget ophidset,
> uden at være våd, men så snart der kommer lidt action, kommer den
naturlige
> smørelse...

ja, sådan plejer det jo at gå

> [...]
> stimulere klitoris, mens manden er oppe i én..så er der jo "lukket" for
> væsken om man så må sige...og der er ikke noget mere træls en at file løs

Kan du ikke bruge spyt med samme resultat ?

Fra : Nette

Dato : 12-10-02 11:03

"Roden" wrote
?

Næsten alt slags sex.

JO!
Homoseksuelle og hetroseksuelle har lige stor brug fr glidecreme. Det er en
skrøne at tro at det bare gælder om at kvinden skal være tændt nok.

> Nå så hører vi nok til undtagelsen der bekræfter reglen Ihvertfald
hvad
> angår hyppigheden af analsex.
> Men vi mangler jo også glidecremen derhjemme !

Den sidste bemærkning vælger jeg at overse, da den er irellevant. Men der ER
mange der dyrker analsex med en partner af det modsatte køn.

> Uhh jeg gruer for den tid

Og det er IKKE kun kvider i overgangsaldren, der har den slags problemer.
Mange sunde og raske og unge kvinder har det nøjagtig lige sådan.
Men bare rolig. Der er ingne grund til at grue, for glidecremen kan gøre
underværker og virker ikke spor unaturligt.

> Ikke hvis hun er liderlig nok

Igen en skrøne. Det har slet ikke nødvendigvis noget at sige.

Nette

Fra : Roden

Dato : 12-10-02 18:18

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Roden" wrote
> ?
>
> Næsten alt slags sex.

Det må da være dyrt med al den glidecreme

> [...]
en
> skrøne at tro at det bare gælder om at kvinden skal være tændt nok.

Hvorfor råber du ?
Hvorfor mener du det er en skrøne ?
Jeg har da kun een gang i min unge dage kunnet ønske mig lidt glidecreme, og
det var sgu nok mig der havde alt for travlt med at komme igang

> hvad
>
> Den sidste bemærkning vælger jeg at overse, da den er irellevant.

Må jeg spørge hvorfor du mener at min bemærkning er irellevant ?
Tror du der er forskel på relevansen af mine bemærkninger og dem du skriver
?

> [...]
> Men bare rolig. Der er ingne grund til at grue, for glidecremen kan gøre
> underværker og virker ikke spor unaturligt.

Jeg tvivler ikke på at glidecremen kan virke, men jeg synes at det virker
unaturligt på mig.
Lidt som hvis man tager hovedpinepiller uden at have hovedpine.

Det er ikke en skrøne i alle forhold

Fra : Henning

Dato : 13-10-02 09:33

Roden wrote:
> "Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er ikke en skrøne i alle forhold

Næh, men du påstod jo: at bare kvinden var liderlig nok, Det er
en skrøne!
Lyt dog til hvad kvinder selv siger omkring det at være fugtig,
det er jo dem og ikke dig der mærker det mest, det er skam ikke
fordi du er en *Gud-benået_elsker* de kvinder du har mødt,
har været tilstrækkelig fugtige, det er bare et held for dem og dig.

Manglende fugtighed kan ramme både unge og ældre kvinder og
skyldes ofte noget hormonelt, men kan også skyldes overdreven
renlighed, så slimhinderne *tørres ud*

Nogen gange hvor det er lidt sparsomt med fugtighed, er det nok
at kvinden står op/sætter sig på knæ medens hun blidt bliver pirret
omkring skedeåbningen, hvor kirtler som produserer vædsken sidder.
Ved at nusse der, kan der komme så megen væde, at det kan
fordeles fra anus til klitoris, men man bør som mand ikke blive
overrasket, hvis hun forbliver *tør* eller tage _det_ som et
udtryk for mangel på lyst til sex med manden.

En kvinde der ikke har lyst, vil da generelt aldrig lade en mand
få lov til at tage hende mellem benene *S*

MVH
Henning

Fra : Roden

Dato : 13-10-02 10:26

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Næh, men du påstod jo: at bare kvinden var liderlig nok, Det er
> en skrøne!

Jeg mener ikke det er en skrøne, det har været min virkelighed til dato i
over 40 år.

> [...]
> fordi du er en *Gud-benået_elsker* de kvinder du har mødt,
> har været tilstrækkelig fugtige, det er bare et held for dem og dig.

Jeg lytter skam også til de svar jeg får fra kvinder kære Henning.
Desuden tror jeg ikke at jeg er en *gud-benået-elsker*. Jeg har gennem mit
liv været meget monogam med kærster og hustru og har derfor ikke en alenlang
scoreliste.
Derfor kan det da godt være et held for de kvinder der har mødt mig

> Manglende fugtighed kan ramme både unge og ældre kvinder og
> skyldes ofte noget hormonelt, men kan også skyldes overdreven
> renlighed, så slimhinderne *tørres ud*

Du kan rent faktisk have fat i noget rigtigt her !
Jeg tror ikke "natur kvinder" har behov for glidecreme, så noget af
problemet kan måske overføres til vor vestlige livstil med overdreven
hygiejne ?

> Klip
>men man bør som mand ikke blive
> overrasket, hvis hun forbliver *tør* eller tage _det_ som et
> udtryk for mangel på lyst til sex med manden.

Jeg tror jeg ville tage det på samme måde som en kvinde hvis mand ikke kan
få rejsning. Jeg ville tænke over om jeg gjorde noget forkert ?, om hun
havde lyst nok ? om hun i det hele taget var glad for mig ?

> En kvinde der ikke har lyst, vil da generelt aldrig lade en mand
> få lov til at tage hende mellem benene *S*

Jeg er lidt i tvivl her. Jeg tror at nogle kvinder vil være nervøse for at
vise at deres sexlyst ikke er så stor som mandens og måske derfor *lader sig
presse* til mere end deres krop egentlig har lyst til.

Men det er min subjektive tro og ikke nødvendigvis sandheden for alle
kvinder

Fra : Nette

Dato : 15-10-02 21:40

"Roden" wrote

> en

> Hvorfor råber du ?

Jeg lagde vægt på et ord. Der er forskel

> Hvorfor mener du det er en skrøne ?

Fordi det ikke altid kun handler om at kvinden skal være tændt nok.

> Jeg har da kun een gang i min unge dage kunnet ønske mig lidt glidecreme,
og
> det var sgu nok mig der havde alt for travlt med at komme igang

Jeg har også været sammen med fyre, hvor det er gået ok uden glidecreme. I
hvert fald efter hans mening. Hvis han havde spurgt mig, ville jeg nok have
foretrukket lidt creme i nogle af tilfældende.

> Må jeg spørge hvorfor du mener at min bemærkning er irellevant ?

Fordi dine ord virker som en spydig bemærkning.
Eller du mener måske at grunden til at i ikke har analsex derhjemme er fordi
i ingen glidecreme har?

> Tror du der er forskel på relevansen af mine bemærkninger og dem du
skriver
> ?

Kommer helt an på, hvilke slagt bemærkninger du hentyder til.

> Jeg tvivler ikke på at glidecremen kan virke, men jeg synes at det virker
> unaturligt på mig.
> Lidt som hvis man tager hovedpinepiller uden at have hovedpine.

Du skriver, at du gruer for den tid, hvor i skal bruge glidecreme. Det kan
du ikke på nuværende tidspunkt vide, at du ikke får brug for. Det var det
jeg svarede på, ikke din nuværende situation.

Hvis du er sammen med en kvinde der har den slags problemer og har brug for
creme, så er jeg nu stadig ret sikker på, at du ikke vil se det som værende
unaturligt. Så er det som at tage en albyl, når du har hovedpine

> Det er ikke en skrøne i alle forhold

Jo, det er en skrøne, klart at gå ud fra at kvinden bare skal være liderlig
nok, så vil det altid kunne lade sig gøre.
Du kan sige, at det er klart, at NOGLE kvinder bare skal være liderlig nok.
Det ville ikke være en skrøne

Nette

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 18-10-02 11:16

> [...]
som værende
> unaturligt. Så er det som at tage en albyl, når du har

Enig!

Kan supplere med, at det ofte sker i forbindelse med en
graviditet - at kvinder ikke bliver så "våde" selv om de er
tændte - det skyldes ene og alene hormonforandringen. Hvis man
vægrer sig ved at bruge creme, kan det i nogle tilfælde føre til
at et par kommer skævt ind på sexlivet i den forbindense, hvilket
så er langt sværere at rette op på - end det er at acceptere
situationen og så investere i creme.

> Jo, det er en skrøne, klart at gå ud fra at kvinden bare skal
være liderlig
> nok, så vil det altid kunne lade sig gøre.

Kvinder kan - nøjagtigt lige som mænd - få problemer ( psykiske)
der bevirker at de ikke fungerer som de plejer. Jeg har selv været
derude, hvor jeg var totalt tændt, men var tør som sahara - det er
i sig selv, ikke en rar situation. Er manden så et uforstående
fjols, vil situationen vel bare tilspidses.

> Du kan sige, at det er klart, at NOGLE kvinder bare skal være
liderlig nok.
> Det ville ikke være en skrøne

Ja, eller at han til dato ikke har oplevet dette fænomen. Livet er
jo ikke forbi endnu, så der kan ske meget. Det er et kendt
fænomen, at efter overgangsalderen bliver slimhinder ( og hud)
mindre velfungerende.

> Nette
Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-10-02 09:06

Roden wrote:
> "Steen" <ctrl-alt-del@softhome.net.com> skrev i en meddelelse

> Undskyld jeg spørger, men hvilken slags sex behøver man glidecreme
> til ?

personligt foretrækker jeg at bruge lidt glidecreme stortset hver gang jeg
dyrker sex......

> Jeg kan forstå hvis homoer har brug for glidecreme, men heteroer har
> vel ikke brug for kunstige smøremidler, hvis ellers kvinden er tændt,
> vel ?

det handler ikke om at være tændt.... jeg er feks sådan indrettet at når jeg
bliver tændt så kommer min fugtighed dybt indvendigt.... hvilket betyder at
der skal graves ret dybt efter det.... og hvis der ikke er noget smørelse så
gør det faktisk ret nas......
ligesom den naturlige fugtighed også kan bruges hurtigere end den kommer af
sig selv....

og nu skal det lige siges at jeg er hetero og ikke dyrker analsex..... men
stadig bruger glidecreme næsten hver gang.....

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Roden

Dato : 12-10-02 18:21

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> personligt foretrækker jeg at bruge lidt glidecreme stortset hver gang jeg
> dyrker sex......

Ok det overrasker mig lidt at det er så udbredt som man kan få indtrykket af
gennem at læse her i gruppen

> [...]

> gør det faktisk ret nas......
> ligesom den naturlige fugtighed også kan bruges hurtigere end den kommer

Tror du ikke lidt spyt, som man så at sige altid har ved hånden kan virke på
samme måde ?

> og nu skal det lige siges at jeg er hetero og ikke dyrker analsex..... men
> stadig bruger glidecreme næsten hver gang.....

I´m surprised

Vh Roden

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-10-02 19:50

Roden wrote:

> Ok det overrasker mig lidt at det er så udbredt som man kan få
> indtrykket af gennem at læse her i gruppen

hvorfor overrasker det dig??
for mig er det helt naturligt og ikke noget hverken jeg eller kæresten
tænker over...

> Tror du ikke lidt spyt, som man så at sige altid har ved hånden kan
> virke på samme måde ?

ja og nej.... spyt bliver brugt i en snæver vending når vi er løbet tør for
glidecreme....
men nu bruger vi normalt eros bodyglide der er enormt drøjt i brug, smags og
lugtfri og i det hele taget bare lækkert.....
en af grundende til at jeg foretrækker eros er også at den _bliver ved_ med
at glide og være lækker, uanset hvor længe vi er i gang..
jeg har ret sarte sllimhinder og bliver meget nemt "slidt" i de regioner så
for mig er det et must at det skal holde længere end en spytklat kan
klare......
somregel kan 5 dråber eros klare hele seancen, hvor hvis vi udelukkende
bruger spyt skal der 5-6 velvoksne klatter til.....

på et mere personligt plan synes jeg faktisk ikke spyt er ret lækkert at
bruge, og især ikke i den sammenhæng det bliver brugt i pornofilm hvor
manden nærmest fyrer en snotklat af mod kvindes skød..... det er
nedværdigende synes jeg.......
dermed ikke sagt at pornofilm som sådan er nedværdigende... men lidt respekt
er vel ikke for meget forlangt...

> I´m surprised

over hvad?

Fra : Henrik

Dato : 13-10-02 08:05

Hej

Sikke en masse snak om glidecreme og om hvem (hvilke typer) der bruger det.
Det virker næsten som om vi skal til at diskuterer om brugen er "normal"
eller ej.

Nå, men hos os (min kone og jeg), er glidecreme både noget praktisk og et
"legetøj".

Hun gemmer nemlig lidt på væden (oppe) og skal derfor hjælpes lidt igang med
lidt spyt eller oralekærtegn .... eller lidt creme.

Analsex kan ligesom dyrkes lidt oftere hvis vi har brugt creme ... *G*

..... Og så er der de gange hvor jeg bare har lyst til at smører hendes
smukke bløde køn ind i en stor klat creme (uden at tænke på prisen) og lade
mine fingre udforske hver en lille krog (måske smutter hele hånden op hvis
hun bliver tændt nok *GF*).

Mvh.
Henrik

Fra : Roden

Dato : 13-10-02 10:03

> hvorfor overrasker det dig??
> for mig er det helt naturligt og ikke noget hverken jeg eller kæresten
> tænker over...

Så er det da bare ok for jer, det er helt fint.
Men for mig/os er det ikke noget vi overhovedet har spekuleret over at
bruge.

> ja og nej.... spyt bliver brugt i en snæver vending når vi er løbet tør
for
> glidecreme....
Klip
> [...]
> nedværdigende synes jeg.......
> dermed ikke sagt at pornofilm som sådan er nedværdigende... men lidt

Ingen sammenligning med pornofilm er nødvendigt. Jeg synes også at scenerne
med spyt der virker dybt nedværdigende.
Gad vide hvilket billede de unge danner sig når de ser sådan noget ?
Nej jeg tænker i alt stilfærdighed på lidt spyt på fingeren i seancen.
Ikke noget med at fyre snotklatter af på hinanden

> over hvad?

Over at brugen af glidecreme er brugt af så mange som der gives udtryk for

Fra : Henning

Dato : 13-10-02 10:35

Roden wrote:

> Nej jeg tænker i alt stilfærdighed på lidt spyt på fingeren i seancen.
> Ikke noget med at fyre snotklatter af på hinanden

Eller bare ved at dyrke oralsex, der kan man jo aflevere en mel
del spyt, medens man slikker

MVH
Henning

Fra : Roden

Dato : 13-10-02 10:41

> Eller bare ved at dyrke oralsex, der kan man jo aflevere en mel
> del spyt, medens man slikker

Og så smager det godt i tilgift, yum

vh Roden

Fra : Tomas O.

Dato : 13-10-02 11:23

> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Og så smager det godt i tilgift, yum

Jeps hvis hun ikke vasker sig med sæbe indeni Det forstyrrer PH blancen
og kan få en skede til at både smage og lugte temmelig grimt.

Tomas

Fra : Roden

Dato : 13-10-02 14:26

> "Roden" <Bulder@hotmail.com> wrote in

> Jeps hvis hun ikke vasker sig med sæbe indeni Det forstyrrer PH
blancen
> og kan få en skede til at både smage og lugte temmelig grimt.

Jeg kan især huske een pige som til sammenligning lugtede værre end
sildekasserne over i Esbjerg havn en vindstille og solrig sommerdag
Jeg troede hun vaskede sig for lidt !!! Hvis din teori passer kan det være
hun bare var for grundig med vaskeriet.

Mvh Roden

Fra : Tomas O.

Dato : 13-10-02 17:37

> [...]
> Jeg troede hun vaskede sig for lidt !!! Hvis din teori passer kan det
> være hun bare var for grundig med vaskeriet.

Jeg havde en kæreste på et tidspunkt der lugtede temmelig voldsomt dernede
og smagte slemt.. men ikke af sæbe. Jeg snakkede med e god ven dengang som
er læge med speciale i kvinders underliv og han fortalte mig at det der
sker når en kvinde vasker sig for gundigt dernede, er at dne naturlige
surhedbalance forykker sig og der kan gro svamp dernede som for det hele
dernede til at lugte som sildekasser i Esbjerg en varm sommerdag.

Da jeg videreformidlede den viden og hun holdt op med at bruge sæbe gik der
2 uger så holdt hun op med at lugte grimt og lugtede pludselig af ren
dejlig lækker kvinde.

Nogen piger misforstår måske det med hygiejnen og er for grundige mad vand
og sæbe.. vand er ok men sæber burde være bandlyst indvendigt?

Hilsen
Tomas

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-10-02 13:57

Henning wrote:

> Eller bare ved at dyrke oralsex, der kan man jo aflevere en mel
> del spyt, medens man slikker

der har jeg så et problem.... min mund bliver ekstremt tør under sex og jeg
kan ganske enkelt ikke levere spyt i de mængder det er nødvendigt......
hvis jeg skulle bruge den lille smule spyt jeg har i munden til at væde
andre ting vil jeg slet ikke kunne være med til det sjove........

Fra : Henning

Dato : 17-10-02 02:49

Sabina Hertzum wrote:

> der har jeg så et problem....

Nu forestillede jeg mig ikke lige, at du skulle slikke fisse på
dig selv *G*
Lidt MÅ din kæreste da gøre for sagen

MVH
Henning

Fra : John Sahl

Dato : 17-10-02 06:40

Henning wrote:

> Nu forestillede jeg mig ikke lige, at du skulle slikke fisse på
> dig selv *G*

Det er MIT job at slikke fisse på min dejlige kæreste!

> Lidt MÅ din kæreste da gøre for sagen

Kan jeg ikke bare se på hende lege?

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
http://www.MandeZonen.dk når du er træt af

Fra : Henning

Dato : 18-10-02 07:31

John Sahl wrote:

> Kan jeg ikke bare se på hende lege?

Hvem hivlen har den viljestyrke der skal til, bare
at se på?
Jeg bliver da særdeles aktiv flere steder, når jeg ser på,
så det bliver ikke til megen kiggeri, før jeg foretager
mig et eller andet

MVH
Henning

Fra : John Sahl

Dato : 18-10-02 09:00

Henning wrote:

> Hvem hivlen har den viljestyrke der skal til, bare
> at se på?

Hver ting til sin tid

> Jeg bliver da særdeles aktiv flere steder, når jeg ser på,
> så det bliver ikke til megen kiggeri, før jeg foretager
> mig et eller andet

Hver ting til sin tid

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 17-10-02 12:43

Henning wrote:

> Nu forestillede jeg mig ikke lige, at du skulle slikke fisse på
> dig selv *G*
> Lidt MÅ din kæreste da gøre for sagen

der stod da oralsex*G* jeg vidste ikke det kun indebar at slikke fisse......
og tro mig*G* at sutte pik kræver skam også lidt væde, og på det punkt kan
jeg indimellem have problemer*G* endnu en ting eros er kanont til ;)

Fra : Henning

Dato : 18-10-02 07:39

Sabina Hertzum wrote:

> [...]
> fisse...... og tro mig*G* at sutte pik kræver skam også lidt væde, og
> på det punkt kan jeg indimellem have problemer*G* endnu en ting eros

Nu var udgangspunktet jo kvindens manglende fugtighed *GGG*

Ej, lider John af manglende præ-sperm afgang? Ok. han er jo
heller ikke helt ung længere *G*

A'por pro, fås det med eukalyptus smag, så damen har friske ånde,
når man går over til at tungekysse under favtaget? *GG*

MVH
Henning

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-10-02 08:32

Henning wrote:

> Nu var udgangspunktet jo kvindens manglende fugtighed *GGG*

derfor stod der stadig oralsex*GGGG*

> Ej, lider John af manglende præ-sperm afgang? Ok. han er jo
> heller ikke helt ung længere *G*

naaa... det kan jeg ikke ligefrem påstå... det er mine smagsløg dog ikke
meget for...

> A'por pro, fås det med eukalyptus smag, så damen har friske ånde,
> når man går over til at tungekysse under favtaget? *GG*

nej det tror jeg ikke den gør*G* men det var da et forslag til
producenten*GG*

Fra : Tomas O.

Dato : 13-10-02 11:22

"Roden" <Bulder@hotmail.com> wrote in
SNIP

> Over at brugen af glidecreme er brugt af så mange som der gives udtryk
> for

Jeg har nu aldrig brugt det andet end ved analsex. Jeg ved dog en del
kvinder der har klaget over for lidt væde forneden. Hennings 'trick' med at
de skal op så tungdekraften kan fordele væden er en jeg har måttet bruge
med nogen få.

Tomas

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-10-02 13:56

Roden wrote:

> Så er det da bare ok for jer, det er helt fint.
> Men for mig/os er det ikke noget vi overhovedet har spekuleret over at
> bruge.

sådan er vi jo så forskellige......
inden jeg mødte min kæreste var det heller ikke noget jeg brugte særlig tit,
men efterhånden som min seksualitet har udviklet sig er det kommet som en
naturlig del af det.....

> Ingen sammenligning med pornofilm er nødvendigt. Jeg synes også at
> scenerne med spyt der virker dybt nedværdigende.

ja ik?

> Gad vide hvilket billede de unge danner sig når de ser sådan noget ?

jeg ved det ikke..... man kan jo kun håbe at de unge mennesker der ser det
synes som vi :)

> Nej jeg tænker i alt stilfærdighed på lidt spyt på fingeren i seancen.
> Ikke noget med at fyre snotklatter af på hinanden

som sagt så bliver det hurtigt slidt væk, og for os betyder det et afbrud af
alt det sjove når man lige skal smøre ekstra.... hvormod med eros der er en
påføring rigeligt, og så skal man ikke tænke mere over det.....

> Over at brugen af glidecreme er brugt af så mange som der gives
> udtryk for

måske har det noget at gøre med den udvikling seksualiteten har taget....
min umiddelbare opfattelse er at folk der udelukkende dyrker vanniliesex,
måske ikke bruger det eller kun bruger det i begrænset omfang, hvor folk der
har andre aspekter involveret er mere tilbøjelige til at bruge de
hjælpemidler der nu engang findes på markedet.......

Fra : stefan andersen

Dato : 12-10-02 18:33

Hej Steen,

Steen wrote:
> Nogen der kan anbefale en god (gerne i den billigere 'ende') glidecreme
> til seksuel aktivitet?

Jeg kan anbefale "eros" hvis man gerne vil ha' en creme der
1) holder laenge og man ikke skal paafoere nyt hele tiden
2) virker under vand

Eros er tilsat silikone, og kan bruges sammen med kondom (angriber ikke
gummi/latex)

Men ok, det er normalt ikke i den billigere ende. jeg tror det billigeste
jeg har set er paa http://www.adoniz.dk

--
stefan andesern
sa-news@fcuk.dk