citroen reklamen hvem er det?
Fra : Peter Brandt

Dato : 11-10-02 18:39

Ok så er det Citroen reklamen den er gal med, hvem er det som synger og
spiller?

Peter Brandt

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 11-10-02 18:58

Peter Brandt skrev:
> Ok så er det Citroen reklamen den er gal med, hvem er det som
> synger og spiller?

Fra tråd i dk.medier.tv (6. okt.):

"C'est si bon" i en udgave af Men at Work. En anden påstår dog, det er
Louis Armstrong, der synger, men det er måske det samme? Jeg har ikke
set reklamen.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter Brandt

Dato : 11-10-02 20:40

Fandt nummeret med Eartha Kitt, er ret sikker på det er det nummer der
bliver brugt i reklamen.

Tak for hjælpen, nu mangler jeg kun hvad det betyder C'est Si Bon

Peter Brandt

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 11-10-02 21:20

Således skrev "Peter Brandt" <p.brandt@mail1.stofanet.dk> i
dk.kultur.musik Fri, 11 Oct 2002 21:40:06 +0200:

>Tak for hjælpen, nu mangler jeg kun hvad det betyder C'est Si Bon

"Det er så godt"

Knud
--
Np: Brian Bromberg - Sunrise