Eheim 2227
Fra : Larsnc

Dato : 11-10-02 14:55

Er der nogen her som har erfaring med Eheim 2227. Jeg har fået et godt
tilbud på 1100 kr for et helt nyt filter, men der er lige stort nok flow i
det. Kan man drosle den lidt ned ved at sætte en regulerings hane på
afgangen, eller vil det få filtret til at overhede eller larme. Jeg er lidt
lun på filtret pga. den store filter volumen på 4,9 liter. Mit andet
altenativ er Eheim Ecco 2233, men det har kun halvt så stort filter volumen.
Til gengæld passer Flowet til mit akvarie.

Fra : Søren Steffensen

Dato : 11-10-02 17:30

Øh nu vil jeg ikke mene at 1100 er et godt tilbud da AkvarieWest sælger det
til 895,-
Men er det med filtermateriale og snaphaner er det en god pris.
Desuden burde det ikke være noget problem at drosle den ned på afgangen,
bare det ikke er for meget så motoren bliver ophedet.

--
SOS icq: 102169245

Fra : Larsnc

Dato : 11-10-02 20:49

"Søren Steffensen" <sorensteffensen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Øh nu vil jeg ikke mene at 1100 er et godt tilbud da AkvarieWest sælger
det
> til 895,-

Jeg tror du har set på 2217 og ikke på 2227

Fra : Søren Steffensen

Dato : 12-10-02 08:08

hov ja :) det er sgu ikke til med alle de tal :)