Filmen "Life as a house"...
Fra : hhe

Dato : 11-10-02 10:39

Jeg så lige "Life as a house" med Kevin Kline, Kristin Scott Thomas, Hayden Christensen (Skywalker
fra 2´eren), Jena Malone (datteren fra Stepmom) og Mary Steenburgen.

En rigtig, rigtig god film, hvis man kan lide store følelser, hjertegribende handling og
skuespilpræstation.
Den får 5 af 5 hjerter herfra.

Absolut en seværdig film - prøv selv....

Fra : Anders Hyltoft

Dato : 12-10-02 07:26

"hhe" <hhid-laminering@tdcadsl.dk> wrote in message news:3da69cc5$0$18583$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> skuespilpræstation.
> Den får 5 af 5 hjerter herfra.
>
> Absolut en seværdig film - prøv selv....

enig, Kline gør det altid godt....
Helt klart en af de bedste film jeg har set i år.

Dog manglede jeg en lyssværdskamp fra Hayden Christensens side

Anders Hyltoft

Fra : CK

Dato : 12-10-02 22:11

> [...]
> skuespilpræstation.
> Den får 5 af 5 hjerter herfra.
>
> Absolut en seværdig film - prøv selv....

Helt enig!

En af de mest rørende film i år. Kevin Kline og Kristin Scott Thomas spiller
rigtig godt. Næsten på niveau med "American Beauty". Jeg
giver den 9 ud af 10.

Mvh
Christian