8310 cover til en 6510'er
Fra : Janner

Dato : 11-10-02 10:25

Er den glade ejer af en 6510'er efter min gamle 8310'er druknede ... Burde
jeg ikke kunne bruge de gamle covere fra 8310'eren til den anden .... det
sgu ligesom om et eller ikke rigtigt passer 100% sammen ... er der noget med
nogen plastic tapper eller whuns ?

/Janner

Fra : Anne Stokholm

Dato : 11-10-02 20:33

"Janner" <jan@tjaaa.dk> wrote in message
> [...]
> sgu ligesom om et eller ikke rigtigt passer 100% sammen ... er der noget

Jo du burde efter hvad jeg har fået at vide, kunne bruge de covers. Der er
bare noget med nogle huller i toppen af telefonen, der først skal prikkes
med en neglefil. Det var hvad min forhaldler fortalte mig. Jeg er nu meget
godt tilfreds med mit cover til min 6510, men kunne nu godt tænke mig et
helt hvidt.

Lad os lige vide hvad du finder ud af

Venlig hilsen

Anne Stokholm

--
Flere kanaler!
Flere programmer!

Fra : Janner

Dato : 11-10-02 21:14

Har været ved lure lidt på det ... kan gå med til coveret skal modificeres
en bette anelse pga. de to plastic tapper i toppen ... nogen der kan komme
det nærmere ?
Har skåret lidt i disse tapper men det sidder sgu kan 99% ok ...

/Janner