Skærme
Fijala 3554
Køb af 17" / Anbefalinger [?]
Fra : Arne Bonde

Dato : 25-02-01 18:53

Hey D.E.H.S.

Jeg skal til at anskaffe mig en ny skærm til erstatning for den gamle 15"
(en noname-model)

Jeg har 2 kriterier for skærmen:
Det skal være en 17" pga. plads på skrivebordet
Den skal kunne vise 1280x1024 min 75 hertz.

Jeg kan lige nævne at den bliver koblet til et ASUS TNT2 Ultra Grafikkort.
Den skal hovedsalig bruges til webudvikling/DTP og naturligvis lidt spil.

Jeg har kig på følgende:
Hansol 710D - 17" / 1600x1200 / 0,25dp / 3 Years
Sony MultiScan CPD-E220 - 17" / 1280x1024 / 0,25dp / 3 Years
Samsung SyncMaster 700NF - 17" / 1600x1200 / 0,25dp / 3 Years

Jeg håber I har lyst til at bidrage med kommentarer/gode råd/Erfaringer.

På forhånd tak.

Henrik Hanfgarn
henrik@medialogic.dk

Fra : Bear

Dato : 26-02-01 17:38

Har en LG Flatron 795Plus, som kører 1280x1024 i 85 Hz. Den har et utrolig
skarpt billede og vigtigst af alt: den er 100 % flad.
Eneste negative ved den er at skærmbilledet kan indstilles på et hav af
måder, som ikke altid er lige let at finde rundt i.

Bear

ICQ: 2745075

Fra : JeSpEr@sLoTh

Dato : 26-02-01 18:07

Hej

Hvad med en Sony HMD 200/220

Mvh

Jesper

Fra : --* Edmundo *--

Dato : 27-02-01 07:17

"Arne Bonde" <news@beammeup.dk> skrev i en meddelelse
> Hey D.E.H.S.
>
> Jeg skal til at anskaffe mig en ny skærm til erstatning for den gamle 15"
> (en noname-model)
>
> Det skal være en 17" pga. plads på skrivebordet

Min Samsung SyncMaster 900SL+ fylder ikke mere i dybden end min gamle
Viewsonic 15" skærm, så hvis du godt kunne tænke dig en 19", så er den en
mulighed.

Edm...

Fra : Henrik Hanfgarn

Dato : 28-02-01 16:08

Hey Group,

Tak for svarene. Jeg har netop modtaget min nye skærm.....

En Sony E-400 19". Lækker ting

Grunden til det blev en 19" er at mine behov steg støt mod købet.

Og igen... Tak for svarene/kommentarene.

MVH
Henrik