Hvad er det der sker når man hører ens ege~
Fra : Torben Johansen

Dato : 25-02-01 17:53

Hej Gruppe
Jeg har oplevet nogle gange dette med ens egen stemmer kommer som et ekko,
og jeg ville hører om der er en der kan forklarer hvorfor det sker og om man
kan gøre noget for at forhindre det ved et opkald.

--

Hilsen Torben Johansen
--=Tojo=--

Fra : Michael Haahr

Dato : 25-02-01 19:53

> [...]
man
> kan gøre noget for at forhindre det ved et opkald.

Nogen gange kan det forhindres ved at skrue ned for lyden.... andre gange er
det et problem som ikke lige kan afhjælpes, og jeg ved ikke hvad det skyldes

Fra : jan steen sørensen

Dato : 26-02-01 08:13

Og nogle gange kan det hjælpe at klage til din operatør, det KAN være
problemer med tilpasning i net, telefon eller tilsluttet udstyr hos een af
parterne. "ecco cansler" aktiv?
Havde selv et headset af billig kvalitet, som forårsagede ekko hos den anden
part - aldrig hos mig, købte et lidt pebret "Plantronnics", fik garanti for
at hvis jeg ikke var 100% tilfreds, så afleverede jeg blot headsettet og vil
få pengene retur - meget tilfreds!
Ring til operatøren hvis fejlen sker ofte!

Jan