Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billigste fremkaldelse af online billeder
Fra : Tine Müller

Dato : 11-10-02 08:39

Prøv at se her http://www.mkdata.dk/news/indexnews_069.htm. Der er mulighed
for at få 20 stk. 10x15 fotos gratis inden den 31.12.2002.

Har ikke selv afprøvet det endnu, men når nedennævnte anbefaler det, vil jeg
tro at det er godt.

Artiklen er skrevet af Michael Karbo som har skrevet en masse af de
udmærkede billige hæfter.

KH
Tine Müller

e-mail: tinem@email.dk
homepage: http://tine_muller.homepage.dk/

Fra : chefen

Dato : 15-10-02 11:48

Jammen du kære kineser
godt nok kan man ikke få 10 gratis billeder
men på denne adresse er de sgu rimelig billige www.bilka.dk

Har selv fået lavet en del 20*30 og masser andre størrelser, kvaliteten er i
top
jeg plejede ellers og handle hos Phototeam, Aalborg
men da de nu satte prisen op på 10*15 til tror det var 3.50 pr. stk uanset
antal og ingen startgebyr
fik de mig til at gå andre steder (skulle ellers have lavet 120 stk 10*15
til diverse familiemedlemmer)
og nej jeg er ikke ansat i Dansk Supermarked.

priser fra bilka

10 x 15 cm 1,90 kr
13 x 18 cm 3,95 kr
15 x 20 cm 6,95 kr
20 x 30 cm 13,95 kr
Opstartspris 9,95 kr

Hilsen Søren, Aalborg

ps prøv det )

Fra : chefen

Dato : 15-10-02 11:54

Jammen du kære kineser

Fra : Henrik

Dato : 18-10-02 22:40

> [...]
jeg
> tro at det er godt.
>
> Artiklen er skrevet af Michael Karbo som har skrevet en masse af de

Hej Tine

Du kan også få gratis prøver (12 stk ialt) hos www.digitalfotoservice.dk

Mvh.
Henrik