Slut med ADSL hos Cybercity
Fra : Camilla Madsen

Dato : 11-10-02 08:03

Så er det åbenbart slut med nye privatkunder hos Cybercity hvis det
gælder ADSL.

http://www.berlingske.dk/artikel:aid=221220/

http://www1.dr.dk/nyheder/penge/article.jhtml?articleID=68770

Det er vel også kun et spørgsmål om tid før Tiscali giver op i kampen
mod TDC, sådan som de kører forretningen lige i øjeblikket.

/Camilla

Fra : Emil

Dato : 11-10-02 13:21

Camilla Madsen <sweet-camillamus@ofir-spamnejtak.dk> wrote in

> Så er det åbenbart slut med nye privatkunder hos Cybercity hvis det
> gælder ADSL.

Læs de artikler du poster, Cybercity stopper *ikke* med at sælge ADSL til
privatkunder, de vil bare ikke smide flere penge i markedsføring.

--
*/Emil

Fra : Olsen

Dato : 11-10-02 14:36

"Emil" <emil@spam.trap> skrev i en meddelelse

> Læs de artikler du poster, Cybercity stopper *ikke* med at sælge ADSL til
> privatkunder, de vil bare ikke smide flere penge i markedsføring.

Jeg mener ellers de vil ØGE reklamen for ADSL mv..gøre
sig mere bemærket...

Fra : Emil

Dato : 11-10-02 15:54

"Olsen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in

> Jeg mener ellers de vil ØGE reklamen for ADSL mv..gøre
> sig mere bemærket...

Hvor ser du det henne?

--
*/Emil

Fra : Olsen

Dato : 11-10-02 16:08

> "Olsen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in

> Hvor ser du det henne?

"insider" sladder....

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 12-10-02 18:05

"Olsen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in news:ao6pcj$2b5s$1
@news.cybercity.dk:

> "insider" sladder....

Nærmere insider-sludder.

--
Mvh. Simon Pedersen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-10-02 18:09

On Fri, 11 Oct 2002 17:08:17 +0200, "Olsen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:

>"insider" sladder....

Så burde du vide hvad der står i de link der blev henvist i første
indlæg i tråden, CC vil stoppe reklamerne mod private, mens de vil
koncentre sig om erhvervs kunderne, da der til dem kan sælges
sideprodukter som sikkerhed, konsulentarbejde mht. f.eks.
hjemmearbejdspladser. Dyre router der kan lægges støre advance på.
osv. osv.

Fra : Olsen

Dato : 12-10-02 18:55

"Ivar Madsen" <news-23-08-02@milli.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sideprodukter som sikkerhed, konsulentarbejde mht. f.eks.
> hjemmearbejdspladser. Dyre router der kan lægges støre advance på.

Det kommer der aldrig noget godt ud af, og vil med tiden vise sig,
at blive CC's død og begravelse, da alle seriøse erhvervsvirksomheder
givetvis allerede ER kunde hos TDC...

MVH

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 12-10-02 19:02

"Olsen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in news:ao9ngq$2c26$1
@news.cybercity.dk:

> Det kommer der aldrig noget godt ud af, og vil med tiden vise sig,
> at blive CC's død og begravelse, da alle seriøse erhvervsvirksomheder
> givetvis allerede ER kunde hos TDC...

Du mener ikke at kunder som Novo Nordisk og flere tusinde andre er seriøse
virksomheder?

--
Mvh. Simon Pedersen

Fra : Ole Hedegaard

Dato : 18-10-02 23:48

> Du mener ikke at kunder som Novo Nordisk og flere tusinde andre er seriøse
> virksomheder?

Hvor har du fra, at Novo søger andre end TDC?

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 19-10-02 00:40

On Sat, 19 Oct 2002 00:47:55 +0200, "Ole Hedegaard"
<hedegaard@christiansen.mail.dk> wrote:

>Hvor har du fra, at Novo søger andre end TDC?

http://www.cybercity.dk/erhverv/produkter/hjemmearbejdspladser/kundecase/

/Jarlskov

Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-10-02 19:17

On Sat, 12 Oct 2002 19:54:43 +0200, "Olsen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:

>Det kommer der aldrig noget godt ud af, og vil med tiden vise sig,
>at blive CC's død og begravelse, da alle seriøse erhvervsvirksomheder
>givetvis allerede ER kunde hos TDC...

Ellers har de været det. Flere store særdeles seriøse danske
erhvervsvirksomheder bruger ikke TDC til hverken telefoni, eller data.
Og selvom de bruger TDC til telefoni/data i virksomheden, hvad skulle
så forhindre at de bruger CC til nogle af deres medarbejder der skal
have hjemmearbejdsplads?

Fra : Mark Beaumont

Dato : 12-10-02 21:07

Olsen wrote:
> Det kommer der aldrig noget godt ud af, og vil med tiden vise sig,
> at blive CC's død og begravelse, da alle seriøse erhvervsvirksomheder
> givetvis allerede ER kunde hos TDC...

Hvad får dig til at tro, at TDC er den eneste seriøse udbyder?

Seriøse virksomheder som Novo, Lundbeck, Carlsberg og DFDS, er
såmen allerede kunder hos CC.

Vh Mark

Fra : Olsen

Dato : 12-10-02 22:00

"Mark Beaumont" <brug@ikke_e-mail.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad får dig til at tro, at TDC er den eneste seriøse udbyder?

Seriøs og seriøs....de står da for 80 % af ADSL markedet og
selv de større udbydere indrømmer jo, det er svært at komme "indenfor".

> Seriøse virksomheder som Novo, Lundbeck, Carlsberg og DFDS, er
> såmen allerede kunder hos CC.

Dråbe i havet....totalt set.

MVH

Fra : John Hinge

Dato : 13-10-02 11:35

On 12 okt 2002 Olsen was heard to say:

> Seriøs og seriøs....de står da for 80 % af ADSL markedet og
> selv de større udbydere indrømmer jo, det er svært at komme
> "indenfor".

Ja af det *private* ADSL marked, det marked hvor CC erkender at
det efter deres mening er urentabelt for dem at konkurrere.
Jeg tror spredningen er større når vi kigger på linjer til
erhvervslivet.

> Dråbe i havet....totalt set.

Mange dråber store gør en flot sø

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Ivar Madsen

Dato : 13-10-02 12:27

Olsen wrote Saturday 12 October 2002 19:54 in dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Det kommer der aldrig noget godt ud af, og vil med tiden vise sig,
> at blive CC's død og begravelse, da alle seriøse erhvervsvirksomheder
> givetvis allerede ER kunde hos TDC...

Hvis nu man ikke er tilfres med en A dsl, men vil have DSL, så må man ty
til CC også selvom man er TDC kunde på telefoni.

--
MvH Ivar
Der her tester Mandakere,

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 12-10-02 12:54

Emil <emil@spam.trap> wrote in news:Xns92A4AC36A2DF7mailpushercom@
212.242.40.196:

> Hvor ser du det henne?

I reklamerne på TV2 og Discovery :)

- det er dog hovedsageligt reklamer rettet mod erhvervslivet.

--
Mvh. Simon Pedersen

Fra : LBC

Dato : 12-10-02 15:07

On Sat, 12 Oct 2002 11:54:13 +0000 (UTC), "Simon H. Pedersen"
<simon@SPAMNEJTAKemail.dk> wrote:

>I reklamerne på TV2 og Discovery :)
>
> - det er dog hovedsageligt reklamer rettet mod erhvervslivet.

Nemlig - Cybercity vil for fremtiden kun satse på erhvervslivet (det
er der pengene er). Adsl til private vil forsat blive solgt men man
skal "spørge" efter det.

Lars

Fra : Emil

Dato : 12-10-02 17:47

"Simon H. Pedersen" <simon@SPAMNEJTAKemail.dk> wrote in

> I reklamerne på TV2 og Discovery :)
>
> - det er dog hovedsageligt reklamer rettet mod erhvervslivet.

Ahh.. Men nu snakkede vi jo om cybercitys privat ADSL kunder, derfor
undrede det mig lidt at Olsen mente at markedsføringen skulle øges :)

--
*/Emil