Hvornår har Bond egentlig premiere i DK ?
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 10-10-02 22:59

Jeg har hørt at den først kommet til jan/feb, da der kommer en eller
anden latterlig 2'er af Ringenes herre.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Per

Dato : 11-10-02 00:04

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote in

> Jeg har hørt at den først kommet til jan/feb, da der kommer en eller
> anden latterlig 2'er af Ringenes herre.

Ja de fæ pander har sat den til 24 Januar 2003... vi kan jo håbe de viser
den til Bio surprise i December i det mindste!

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 11-10-02 00:01

On Thu, 10 Oct 2002 23:59:08 +0200, jesper@gylling.net ([2900] Jesper
Haaber Gylling) wrote:

>Jeg har hørt at den først kommet til jan/feb, da der kommer en eller
>anden latterlig 2'er af Ringenes herre.

24/1

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Max

Dato : 11-10-02 10:39

>24/1

Og det er lige her - de laver det store problem for dem selv, mon
ikke det kan være derfor mange køber filmen på R1 laaaang tid
før den kommer op i biffen - de tager mad ud af deres egen mund før de
har spist den!

Max

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 11-10-02 05:00

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse
> Jeg har hørt at den først kommet til jan/feb, da der kommer en eller
> anden latterlig 2'er af Ringenes herre.

24. januar 2003 "The world belongs to Bond".

Rykket til efter jul af rent smarte business-grunde. Efter braget sidste jul
hvor alt andet i biffen gik uset hen (hvaffor en latterlig 2'er...?) tror
jeg branchen har fattet pointen...

Fra : Zeki

Dato : 11-10-02 09:17

> [...]
jul
> hvor alt andet i biffen gik uset hen (hvaffor en latterlig 2'er...?) tror

Dette er tilsyneladende kun et 'problem' i Danmark, siden det meste af
Europa har premiere på DAD langt tidligere?

Zeki

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 12-10-02 13:55

Ok, det kan så godt være. Det kan være det kun var i Danmark at alle andre
film gik uset hen under ringfeberen. Sådan som jeg husker det var der i
hvert fald meget lidt salg i andre film end lotr i hele december-januar
perioden.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 11-10-02 11:17

[2900] Jesper Haaber Gylling wrote:
> der kommer en eller
> anden latterlig 2'er af Ringenes herre.

For mere skyts, se her:
http://www.pointlesswasteoftime.com/film/50reasons.html

/Nikolaj

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 11-10-02 13:59

Nikolaj Borg wrote:

> For mere skyts, se her:
> http://www.pointlesswasteoftime.com/film/50reasons.html

*LOL*

Det /er/ for sjov, ikke?

28. The wise old wizard character was stolen from Harry Potter.

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Frost

Dato : 13-10-02 14:04

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> wrote in message

> *LOL*
>
> Det /er/ for sjov, ikke?
>
> 28. The wise old wizard character was stolen from Harry Potter.

Det må det være. Specielt hvis man kigger på f.eks. nr 8:

The ring, which is seen to be at least two inches in diameter at the
beginning to fit the polish sausage-sized finger of Sauron, suddenly fits
Frodo's child-sized finger later. I guess this movie takes place in a world
where rings magically change sizes on their own.

Det er præcis det den gør, og man ser endda ringen skifte størrelse for at
passe til den nye ejer....

Fra : Peter B. Juul

Dato : 11-10-02 11:35

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) writes:

> Jeg har hørt at den først kommet til jan/feb, da der kommer en eller
> anden latterlig 2'er af Ringenes herre.

Heller en latterlig 2'er end en latterlig 20'er.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Please do not put words or intentions in my mouth
The RockBear. ((^)) to which I do not subscribe; I get in enough

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 11-10-02 11:55

On 11 Oct 2002 12:34:31 +0200, pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B.
Juul) wrote:

>Heller en latterlig 2'er end en latterlig 20'er.

Good point

Morten
morten@bowman.dk

Fra : KAO

Dato : 12-10-02 06:14

DAD har premiere i norge samtidig med danmark pga harry potter og ringenes
herre2.....