Hvem tilbyder abb. på High speed data
Fra : MHJ

Dato : 10-10-02 22:36

Da jeg er alt andet en fan af TDC Mobil (eller hvad de nu hedder for
øjeblikket) ville jeg gerne høre om der er alternative udbydere.

Det er min mening at prissætningen gør det uanvendeligt at bruge gprs -
18-25 kr. pr. mb. er ganske omsonst i relation til high speed data i og med
at en mb data¨på 28.8 maks koster 2,5-4 kr. med HS.

Nå men nok om det - er der andre om buddet?

MVH
Morten

Fra : Christian Poulsen

Dato : 10-10-02 23:05

http://makeashorterlink.com/?A22652212

Fra : Peter Rongsted

Dato : 10-10-02 23:01

"MHJ" <morkaj@email.com> wrote:

> [...]
>at en mb data¨på 28.8 maks koster 2,5-4 kr. med HS.
>
>Nå men nok om det - er der andre om buddet?

Sonofon og Telia

Peter

Fra : Michael Hagelquist

Dato : 11-10-02 15:58

vil også gerne vide mere om dette!
Michael

Fra : Kongen

Dato : 12-10-02 16:22

Der er ikke noget der hedder 28.8 kbit/s vha GPRS. Det hedder enten 9.05
eller 13.4 kbit/s pr kanal. og efter hånden kan de fleste understøtte 3
kanaler, så det giver omkring 40 kbit/s. Det er HSD der giver 28.8 da
kodningen pr. kanal er 14.4 kbit/s. personligt bruger jeg i 9 ud at 10 gange
GPRS