Dyrlæge i København
Fra : nick price

Dato : 10-10-02 22:26

Ja, så får vi Puccini på mandag, og der er ved at være gjort godt klar til
ham. Vi mangler dog stadig at finde frem til en god dyrlæge, som kan
vaccinere ham og gøre, hvad man nu skal med sådan en 12 uger gammel
charmetrold. Er der nogen her i gruppen, som kan anbefale en god læge ï
omegnen omkring Nørrebro eller lignende?

Takker,

Nick

Fra : Helle Andersen

Dato : 10-10-02 22:51

nick price wrote:
> [...]
> gammel charmetrold. Er der nogen her i gruppen, som kan anbefale en
> god læge ï omegnen omkring Nørrebro eller lignende?

Felina Katteklinik v/Raiku Sarvå på Falstersvej på Frederiksberg, telf.
38 88 47 77 mellem 8-9.

Raiku behandler udelukkende katte og skal derfor ikke koncentrere sig
om at opdatere sin viden om alle mulige andre dyr - og så kan de
fleste katte lide hende

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : nick price

Dato : 10-10-02 23:01

> [...]
>
> Raiku behandler udelukkende katte og skal derfor ikke koncentrere sig
> om at opdatere sin viden om alle mulige andre dyr - og så kan de

Super. Mange tak for hjælpen. Jeg vil ringe og snakke lidt med hende i
morgen.

- Nick

Fra : Camilla Scharff

Dato : 11-10-02 14:57

"nick price" <nick.price@pcplayer.dk.removeme> skrev...
> Super. Mange tak for hjælpen. Jeg vil ringe og snakke lidt med hende i
> morgen.

Du bliver nok nødt til at vente til på mandag, for hun har lukket i
week-enden (men hun er værd at vente på

Mvh. Camilla

Fra : Bettina

Dato : 14-10-02 08:32

Bella Dyreklinik på Bellahøj

38 80 01 27

selvom jeg er flyttet til amager, bruger jeg stadig dem, da de virker meget
professionelle og dygtige.
Dem kan jeg kun anbefale.

Bettina

Fra : J.D.S.

Dato : 14-10-02 09:42

Hvis du bor på Amager, kan jeg kun anbefale Dyreklinikken
Amagerbrogade 174, tlf 3255 3847.

Dyrlæge Thomas Hessner tager sig af min Nuggi som om det var hans
egen.. Faktisk tvivler jeg på at Thomas kan huske hvad jeg hedder, men
han har ingen problemer med at huske Nuggi's navn *G*

Mvh

J.D.S, ejet af Nuggi :
http://www.catchow.com/homepages/catpage.asp?pageid=33557

Fra : Bettina

Dato : 14-10-02 10:11

"J.D.S." <johdsSPAMFILTER@SPAMFILTERhotmail.com> wrote in message
[...]

tak
men jeg tror nu jeg holder mig til Bella. Det er lidt ligesom hvis jeg
skulle skifte tandlæge..der skal MEGET overvægtige grunde til, når man nu
har fundet en man stoler på og synes godt om (for mig i hvert fald)
Jeg har brugt dem i mange år efterhånden og selvom det er en dyrlæge i
storkøbenhavn, kender de mig bestemt godt, også af navn. Jeg får tit at
vide, hvordan min brors hund har det, når jeg kommer på besøg *G*