Den flinke person jeg er....
Fra : FreddiE

Dato : 10-10-02 21:16

Og minder jeg ALLE på at man kan fra i morgen af signe sig up til
multiplayer test af C&C: Generals på:

http://generals.ea.com./

Selv tak...

--
Mvh. FreddiE
FreddiE@besked.com

- "I go to work, people shoot at me. Raymond goes to work, people
do the wave"

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 10-10-02 23:47

FreddiE wrote:
> Selv tak...

Fandens, troede jeg var den eneste som havde opdaget det. Men OK, så
havde en multiplayer test nok været kedelig

Mvh

Bruno

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 12-10-02 03:40

Tak Tak, det havde jeg helt glemt igen. Jeg er sikker på jeg blir en af de
3000 ud af de 40 millioner der sikkert skriver sig på.. :)

--
Andreas Jeppesen

Fra : FreddiE

Dato : 12-10-02 12:34

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Fandens, troede jeg var den eneste som havde opdaget det. Men OK, så
> havde en multiplayer test nok været kedelig

Hehe... Det er jo det ;)

Man skal jo dele engang i mellem...