Sisal?
Fra : Steen Suder

Dato : 10-10-02 21:20

Jeg vil bygge et kattetårn, men da det svært at sømme ordentligt i katte
vil jeg lave det af træplade istedet

Det skal beklædes over det hele med noget sisal; hvor får man fat i den
rigtige slags til en fornuftig penge?

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Camilla Sivebæk Chri~

Dato : 10-10-02 21:52

Jeg gik i en tæppeforretning og spurgte om de havde nogen rester og købte
nok til til mit træ som er ca. 160 høj for 60,-

Mvh
Camilla Christiansen

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 10-10-02 22:12

Et alternativ. Kender du likita? Der sælger klatretræer til en rimelig pris
http://www.likita.suite.dk/
Hilsen Nina

Fra : Steen Suder

Dato : 10-10-02 22:52

Nina, Tender Tribes wrote:
> Et alternativ. Kender du likita? Der sælger klatretræer til en rimelig pris
> http://www.likita.suite.dk/

Jo, jeg kender Likita, men den model er tæt på at være... hvad skal man
sige... hamrende grim i mine øjne

Derfor vil jeg bygge mit eget tårn.

<KLIP>

Fra : Kari Eiffert

Dato : 11-10-02 05:18

"Steen Suder" <sfs_news@suder.dk> wrote in message news:3da5f684$1@owl...

> Jo, jeg kender Likita, men den model er tæt på at være... hvad skal man
> sige... hamrende grim i mine øjne
>
> Derfor vil jeg bygge mit eget tårn.

Held og lykke Vi er selv i fuld gang med et lignende projekt. Og det
projekt blev altså lidt større end forventet. Men kattene er allerede oppe
og ligge i det selv om det kun er halvfærdigt Så helt dårligt kan det
ikke være
Vi købte også en sisal-tæppe-rest. 400*107 cm kostede os 300 kr, men det var
så også den gode kraftige slags. Alligevel lidt dyrt synes jeg, men sådan er
det jo

MVH Kari

Fra : Majer

Dato : 11-10-02 09:24

"Steen Suder" <sfs_news@suder.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil bygge et kattetårn, men da det svært at sømme ordentligt i katte
> vil jeg lave det af træplade istedet
>
> Det skal beklædes over det hele med noget sisal; hvor får man fat i den
> rigtige slags til en fornuftig penge?

Hej Steen!

Da vi lavede vores eget i foråret, købte vi en "spise-bord-tæppe" (aner ikke
hvad man kalder det!*G*) i Jysk Sengetøj til 300 kr. Der var nok til alle de
stolpe vi skulle betrække, plus lidt til.

Rigtgi godt fornøjelse med projektet!

Mange hilsner fra
--
Majer