MS Windows
briani 27239
restart fra dos !!
Fra : Bloody2k

Dato : 10-10-02 21:35

hvad er det man skal skrive i dos for at genstart ens com ??
man kan også lave en genvej hvor det står i !!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-10-02 21:58

Thu, 10 Oct 2002 22:34:50 +0200, skrev "Bloody2k"
<spacemann@mail.dk>:

>hvad er det man skal skrive i dos for at genstart ens com ??

Enten exit eller [Alt] [Ctrl] [Del]

Fra : Edmund

Dato : 11-10-02 05:06

Bloody2k wrote:
> hvad er det man skal skrive i dos for at genstart ens com ??
> man kan også lave en genvej hvor det står i !!

Er det windows98 du mener

Genstart windows C:\WINDOWS\RUNDLL.EXE user.exe,exitwindowsexec

Slukke eller genstarte hele pc( jeg kan ikke lige huske hvad den gør)
C:\WINDOWS\RUNDLL.EXE user.exe,exitwindows

Skriv det evt i en batfil og lav en genvej til den

--
Mvh Edmund