Cybercity router - Zyxel eller Cicso?
Fra : Søren A.Møller

Dato : 10-10-02 21:28

Hej,

Jeg har lige modtaget en pakke med router fra Cybercity og er lidt
overrasket over at se, at der er en (brugt) Cisco 677 i.
På min regning står ellers 'Zyxel router'.

Så er spørgsmålet:
Er Zyxel routeren bedre end en Cisco 677 og skal jeg brokke mig og
forlange at få en Zyxel router, eller skal jeg være glad for at have fået
en Cisco 677?

Og lige et tillægsspørgsmål:
Hvis en Cisco 677 er bedre, bør jeg så ikke oplyse CC om at jeg har
modtaget en Cisco 677 og ikke en Zyxel router, for at slippe for
problemer når CC engang vil have udstyret tilbage?

Søren A.Møller

Fra : Dorph

Dato : 10-10-02 21:57

> Jeg har lige modtaget en pakke med router fra Cybercity og er lidt
> overrasket over at se, at der er en (brugt) Cisco 677 i.
> På min regning står ellers 'Zyxel router'.

Jeg ville klart få det rettet ellers risikerer du en regning når engang
skal levere det tilbage - du skal ha det udstyr der står i papirene.

> Så er spørgsmålet:
> Er Zyxel routeren bedre end en Cisco 677 og skal jeg brokke mig og
> forlange at få en Zyxel router, eller skal jeg være glad for at have fået
> en Cisco 677?

Ved ikke - er glad for min cisco bortset fra den ikke kan med messengers
voice/webcam - men det tror jeg heller ikke zyxel kan.

klart jo

Dorph

Fra : Kim Sønderup

Dato : 14-10-02 10:33

"Dorph" <Not_my_adress@city.dk> skrev i en meddelelse

> Ved ikke - er glad for min cisco bortset fra den ikke kan med messengers
> voice/webcam - men det tror jeg heller ikke zyxel kan.
Jeg bruger Cisco 677 og jeg kan bruge alt messengers voice/webcam.
her er data til oprettelse af det :

Microsoft Netmeeting
For at benytte Netmeeting skal du skrive følgende ind i routeren:
set nat entry add PC IP 1503 CC IP 1503 tcp
set nat entry add PC IP 1720 CC IP 1720 tcp
CC IP = din faste IP ud ad til

eller læs her
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_677/internet_progra
mmer/

Hilsen
En Hyggehost der snart bliver prohost

Fra : Martin Schultz

Dato : 14-10-02 20:42

"Kim Sønderup" <admin@nukehosting.dk> writes:

> "Dorph" <Not_my_adress@city.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger Cisco 677 og jeg kan bruge alt messengers voice/webcam.
> her er data til oprettelse af det :
>
> Microsoft Netmeeting

Det er netmeeting, ikke messenger. I messenger virker det ikke.

--
Besøg http://adsltips.cjb.net for guider
til ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 12-10-02 12:25

Søren A.Møller <samtronic@operamail.com> wrote in

> Er Zyxel routeren bedre end en Cisco 677

Jeg foretrækker Cisco 677 frem for Zyxel 642R.

>og skal jeg brokke mig og
> forlange at få en Zyxel router, eller skal jeg være glad for at have
> fået en Cisco 677?

Vær du bare tilfreds :)

> [...]
> modtaget en Cisco 677 og ikke en Zyxel router, for at slippe for
> problemer når CC engang vil have udstyret tilbage?

Jeg har lige tjekket. Det er korrekt registreret at du har fået tilsendt
en Cisco 677. Zyxel 642R er standard CPE til kunder der har valgt router
og det tager alle breve udgangspunkt i - derfor fejlen.

--
Mvh. Simon Pedersen.

Fra : Søren A.Møller

Dato : 14-10-02 12:15

"Simon H. Pedersen" <simon@SPAMNEJTAKemail.dk> wrote in message news:<Xns92A5887626440ifup@212.242.40.196>...

<snip>

> Vær du bare tilfreds :)

Det er jeg så

> Jeg har lige tjekket. Det er korrekt registreret at du har fået tilsendt

> en Cisco 677. Zyxel 642R er standard CPE til kunder der har valgt router

> og det tager alle breve udgangspunkt i - derfor fejlen.

Ok, tak for det.
Jeg har alligevel ringet til kundeservice og bedt om at få det på
skrift, bare for en sikkerheds skyld.

Tak for svaret.
Søren A.Møller

Fra : Søren A.Møller

Dato : 14-10-02 12:15

"Simon H. Pedersen" <simon@SPAMNEJTAKemail.dk> wrote in message news:<Xns92A5887626440ifup@212.242.40.196>...

<snip>

> Vær du bare tilfreds :)

Det er jeg så

Fra : Søren A.Møller

Dato : 14-10-02 19:19

In article <525e8e33.0210140309.3c58b4de@posting.google.com>,
samtronic@operamail.com says...
< SNIP en masse dårligt formatteret, der 'kun' blev postet 2 gange >

Måske burde jeg finde en bedre måde at poste fra web på end google.

Det er dog utroligt, som den ødelægger formatteringen og hænger når man
be'r den om at poste, men poster alligevel, men til gengæld ikke poster,
når den påstår, at det gik godt (hvor jeg selvfølgelig undskyldte, at
der måske kom flere enslydende posts).

Nå ja, nok om det og undskyld forstyrrelsen.

Søren A.Møller