Hitman 2
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 10-10-02 21:02

Hej.

Hvor finder jeg en online shop hvor Hitman 2 kan købes?

Mvh. Brian
--
Min private babeside - nu med IPIX billeder.
http://www.patricia-brinch.dk (Ved e-mail, slet 2xBEDSTE)

Fra : Devast8or

Dato : 10-10-02 21:29

http://www.ebgames.dk/ har det på deres hjemmeside (forudbestilling), og
sikkert også andre

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 10-10-02 21:30

Devast8or skrev:

> http://www.ebgames.dk/ har det på deres hjemmeside (forudbestilling),

Hvorfor som forudbestilling? Spillet er vel udkommet. Her i København er
det i al fald overalt i butikkerne.

--
Mvh. Peter
"The environmental anomalies may have stimulated certain rebellious

Fra : Herold

Dato : 10-10-02 22:02

> Hvorfor som forudbestilling? Spillet er vel udkommet. Her i København er
> det i al fald overalt i butikkerne.

Det er lidt op og ned. Jeg mener at PS2-versionen er landet, mens
pc-versionen flere steder har været udsat til fredag (i morgen).

Nogen steder har de dog fået det, og andre ikke.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 10-10-02 23:22

Herold skrev:

> Det er lidt op og ned. Jeg mener at PS2-versionen er landet, mens
> pc-versionen flere steder har været udsat til fredag (i morgen).

Okay - jeg har set PS2-versionen mange steder, og i dag så jeg så
pc-versionen i Fona, så jeg troede faktisk, at den var dukket op de
fleste steder.

--
Mvh. Peter
"You were doing well until everyone died."

Fra : DWM

Dato : 11-10-02 08:05

"Herold" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse
> Det er lidt op og ned. Jeg mener at PS2-versionen er landet, mens
> pc-versionen flere steder har været udsat til fredag (i morgen).
>
> Nogen steder har de dog fået det, og andre ikke.

Jep. Betafon sendte det til mig i forgårs og jeg havde det så her i går.

/Kenneth Iversen

Fra : DWM

Dato : 10-10-02 21:40

"Brian B. Christensen" <bedstefar@bedstepatricia-brinch.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Hvor finder jeg en online shop hvor Hitman 2 kan købes?

www.betafon.dk

/Kenneth Iversen

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 10-10-02 21:51

On Thu, 10 Oct 2002 22:39:56 +0200, "DWM"
<no.valid.email.address@for.you.duh> wrote:

>www.betafon.dk

Fuck, der købte jeg jo 64'er spil i gamle dage

Men de er en 50'er dyere end ebgames.dk. Nogle der har set den
billigere end 349?

Mvh. Brian

Fra : Herold

Dato : 10-10-02 22:00

> Fuck, der købte jeg jo 64'er spil i gamle dage
>
> Men de er en 50'er dyere end ebgames.dk. Nogle der har set den
> billigere end 349?

http://Shop.boomtown.net 349,- eller 314,- afhængig af dit medlemskab.
Caféerne kører iøvrigt natsalg på det i aften fra kl. 00:00. Caféerne er
vist en fem-ti kroner dyrere end shoppen, men du slipper for porto.

Fra : Kristian

Dato : 10-10-02 22:37

gamemail.dk

Fra : Per Nielsen

Dato : 10-10-02 22:39

"Herold" <jacob@boomtown.net.invalid> wrote in message
> http://Shop.boomtown.net 349,- eller 314,- afhængig af dit medlemskab.

320,- hos www.gamemail.dk , 349,- inkl. forsendelse hvis du bruger
VISA/Dankort.

Fra : Steen Nissen

Dato : 10-10-02 22:41

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse
> "Brian B. Christensen" <bedstefar@bedstepatricia-brinch.dk> skrev i en
meddelelse

www.proshop.dk ser ud til at have den til 332 kr med porto.

Steen

Fra : Per Nielsen

Dato : 10-10-02 22:51

"Steen Nissen" <steen.nissen@mail.tele.dk> wrote in message
> www.proshop.dk ser ud til at have den til 332 kr med porto.

331,- :). Jeg kan ikke rigtigt se nogen steder om det er med eller uden
porto?

Fra : Steen Nissen

Dato : 11-10-02 17:29

"Per Nielsen" <dazzler@mknet.dk> skrev i en meddelelse
> "Steen Nissen" <steen.nissen@mail.tele.dk> wrote in message
>
> 331,- :). Jeg kan ikke rigtigt se nogen steder om det er med eller uden
> porto?

Jeg har fået mit med posten i dag 332,00 med porto.
Se SPILpriser.dk

Hilsen Steen

Fra : Per Nielsen

Dato : 11-10-02 18:02

> Jeg har fået mit med posten i dag 332,00 med porto.
> Se SPILpriser.dk

Betalte du med VISA/Dankort?

Fra : Steen Nissen

Dato : 11-10-02 21:34