Filmtitel efterlyses. Scene involverende B~
Fra : Peter G

Dato : 10-10-02 21:00

God aften godtfolk.

Jeg er lige kommet i tanke om et meget humoristisk udsnit fra en scene i en
ældre dansk film og efterlyser nu titlen på denne.
Så vidt jeg husker er det et dansk lystspil fra tresserne eller
halvfjerdserne.
Omhandler vist en ung mands på vej mod toppen i en koncern og hans romance
med chefens datter og noget med en afrikansk maske.
Under alle omstændigheder er der en scene på en restaurant hvor den ene
person, spillet af Buster Larsen, ved et bord midt i en samtale begynder at
tale lettere usammenhængende og begynder at sige "Gok!" til de
omkringsiddende på en meget humoristisk måde. Ringer dette nogle klokker
hos nogen i gruppen?

På forhånd tak.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Topposters will be killfiled. To avoid, follow general netiquette.

Fra : Jakob Jensen

Dato : 11-10-02 14:51

"Peter G" <PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net> wrote in message

> [...]
> tale lettere usammenhængende og begynder at sige "Gok!" til de
> omkringsiddende på en meget humoristisk måde. Ringer dette nogle klokker

Det kunne jo godt lyde som 'Når enden er god' fra 1964

http://us.imdb.com/Details?0058421

Mvh Jakob

Fra : Peter G

Dato : 12-10-02 14:24

"Jakob Jensen" <jb-jensen@mail.dk> wrote:

> Det kunne jo godt lyde som 'Når enden er god' fra 1964
>
> http://us.imdb.com/Details?0058421

Det tyder meget på. Jeg mener navnet "Hermod" siger ding-ding-ding i
baghovedet. Mange tak.