MS Windows
briani 27239
Win XP PRO DK med SP 1 og JV 16 Power Tool~
Fra : R.S.

Dato : 10-10-02 20:31

Jeg har netop hentet updatering 1.1 RC 1 (1.1.0.148) af JV 16 power tools og
installeret, men efter at have kørt den ca. 5 - 6 sek. med registry fixer
slukke den "går i sig selv - forsvinder fra skærm" som om den aldrig var
startet. Har husket at genstarte, har prøvet at afinstallere helt og
geninstallere med ny afhentet, men samme resultat.

Havde ingen problemer med version 1.1.0.147 beta

Har andre oplevet tilsvarende og har fundet en løsning?

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : uganda

Dato : 11-10-02 12:59

samme her mån ikke der kommer en opdate, det er jo en beta!

uganda

Fra : R.S.

Dato : 11-10-02 14:57

uganda wrote:
> samme her mån ikke der kommer en opdate, det er jo en beta!
>
> uganda

Tror du det er en beta? Den står ikke opført som sådan

Fra : uganda

Dato : 11-10-02 18:27

jeg har hentet programmet igen. Fejlen er rettet, det køre uden problemer
her!

Fra : R.S.

Dato : 11-10-02 19:05

uganda wrote:
> jeg har hentet programmet igen. Fejlen er rettet, det køre uden
> problemer her!
>
> uganda
>

> "R.S." <roschNOSPAM@pc.dk> skrev i en meddelelse

Tak så vil jeg atter prøve og sender mit resultat her

Fra : B. R.

Dato : 11-10-02 20:04

R.S. wrote:

> Tak så vil jeg atter prøve og sender mit resultat her

Så har jeg hentet det igen og denne gang var det en ny version fra i aftes
nu hedder den 1.10.148 1RCb, så de har nok fået rettet en del af fejlene.
Jeh kan stadig ikke bruge maksimer, minimer og luk opppe i højre hjørne, men
ellers kører den også her. Fejlen er ens på begge mine computere som begge
lører WIN XP PRO DK med SP 1

Bjarne
(fjern no spam i e-mailadresse)