Vegetarisk kat
Fra : calista

Dato : 10-10-02 19:15

Jeg fik forleden dag, en chiliplante af min svigermor, og den har min
ellers kræsne main coon hankat fundet MEGET delikat*GGG* Selv de små og
meget stærke chili'er får en gumletur!
Jeg kan ikke forestille mig, at katten har godt af det, men hvordan
forhindrer jeg den, i at gå ombord i planten igen??
Har selvfølgelig forsøgt, at sætte planten langt væk, men kræet finder
den hurtigere end jeg kan skrive!!!
Nogle der har bare et lille, men godt råd???
Tak
Cali

http://www.kandu.dk/

Fra : Camilla Baird

Dato : 10-10-02 19:42

> [...]
> den hurtigere end jeg kan skrive!!!
> Nogle der har bare et lille, men godt råd???

Jeg tror såmænd ikke, katten tager skade af at spise chili... Jeg kender
en kat, som eeeeeeeeelsker chili con carne - jo stærkere jo bedre - og
hvidløgssmør, som man kan smage 3 dage efter, man har spist det

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Niels Peter

Dato : 10-10-02 20:48

"calista" <calista.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:ljjp9.90010$Qk5.4085310@news010.worldonline.dk...
> Jeg fik forleden dag, en chiliplante af min svigermor,

Din svigermor er forhåbentlig ikke lige så kras, som de gaver, hun giver?

Niels Peter