Mafia vil ikke starte med windows XP - hjæ~
Fra : Keld

Dato : 10-10-02 18:54

Hej

Jeg har windows XP og har download sevicepack 1, har en AMD 1800+ processor,
Nvidia TI 200 64 mb grafik kort, soundblasterlive 5.1, 512 MB. Indstallation
kørte fint, jeg gemmer opsætning under setup. Trykker på iconet, den starter
men hopper så af og jeg kan se mit skrivebord igen - kan nogen hjælpe ?

Jeg kan slet ikke komme igang med spillet ?

Jeg har testet spillet hos naboen der har win 98 og en mindre maskine - der
kører det uden probelmer.

Hilsen Keld

Fra : NoName

Dato : 10-10-02 21:40

Keld skrev:
> [...]
>
> Jeg kan slet ikke komme igang med spillet ?
>
> Jeg har testet spillet hos naboen der har win 98 og en mindre maskine -

Hejsa. Jeg tænkte bare på om du kører edonkey? Jeg har nemlig haft det
problem, at når jeg kører edonkey og starter mafia, starter det op og hopper
hurtigt ned igen og nede på værktøjslinien kan jeg så se at der står mafia
ZZ...! Efter jeg så har lukket edonkey starter det enten med det samme
eller efter en reboot.

MVH. NoName

Fra : Polle_pottemager

Dato : 11-10-02 13:40

Denne fil afhjælper problemet, men jeg kan ikke huske hvor jeg har den fra.
Q306676_WXP_SP1_x86_DAN

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-02 15:28

Den ligger har http://www.dailyrush.dk/boards/5/topics/18591/