Diablo 2 Snyd.
Fra : ckun

Dato : 10-10-02 18:44

Hej i gruppen.

Jeg er træt af at lede i D2 LOD.
Hvor kan jeg hente et savegame med masser af fedt udstyr til D2 LOD
singleplayer?
Så kan jeg jo bare høste det manglende derfra.....

Mvh.
Ckun

Fra : Ged

Dato : 11-10-02 17:15

Prøv at kigge på www.jegerentaber.dk eller www.notanaddict.com. Kig
evt på www.iamanidiot.com hvis du spiller på bænet. Har du tid bør du
kigge lidt på min hjemmeside - www.hvaderærefuldtiatsnyde.dk eller min
vens side www.jeghaderfolkderspringeroverhvorgæreterlavest.dk

Seriøst - hvor fedt er det at have alle ting hvis man ikke selv har
fundet dem?

Ps - kender ikke et link til det du leder efter og kunne aldrig finde
på at bruge et sådan.

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 12-10-02 03:47

> Seriøst - hvor fedt er det at have alle ting hvis man ikke selv har
> fundet dem?
>
> Ps - kender ikke et link til det du leder efter og kunne aldrig finde
> på at bruge et sådan.

Det er skæmmende så ligeglad du kan være. Hvis manden har lyst til at snyde
skal han da ha lov til, ihvertfald så længe det ikke er online.
Udover det vil jeg give dig ret i at det ikke er sjovt at snyde, jeg synes
hurtigt at spillet mister det sjove hvis man gør det.

Til Ckun kan du jo prøve
http://www.game-revolution.com/download/pc/rpg/diablo2_item_editor.htm (
jeg har ikke selv brugt det bare hvad en hurtig søgning fandt ) og anden
gang www.google.com

--
Andreas Jeppesen

Fra : Ged

Dato : 12-10-02 14:52

> [...]
>Udover det vil jeg give dig ret i at det ikke er sjovt at snyde, jeg synes
>hurtigt at spillet mister det sjove hvis man gør det.

Ja selvfølgelig skal han det, så længe han kun spiller med sig selv -
hvilket jeg tvivler på. Det er de færreste spil der er et par år gamle
og stadig bliver spillet i singleplayer. Jeg mener bare at han bør
overveje meget nøje om han vil starte på at snyde.Som det sikkert
fremgik af min forrige post har jeg ikke meget tilovers for snydere i
multiplayerspil.

Fra : SoftMan Brian

Dato : 12-10-02 23:01

"Ged" <ged@nork.auc.dk> wrote in message
> [...]
> overveje meget nøje om han vil starte på at snyde.Som det sikkert
> fremgik af min forrige post har jeg ikke meget tilovers for snydere i

Nu er det lige sådan med Diablo2, at hvis man spiller seriøst online, ligger
ens data på spilserveren, og så kan man ikke bruge den slags cheat han
efterspørger.

Problemet er så (DOH) når man glemmer at logge ind i et langt stykke tid
(DOH) og mister sine mules (DOOOOOH)....

mit råd til den oprindelige poster, er at prøve at spille closed Battlenet.
Hvis han er flink, kan han hurtigt få en masse spændende "legetøj"... han
skal bare ikke begynde at tigge.

Fra : ckun

Dato : 13-10-02 06:26

"SoftMan Brian" <Brian_Hoey@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Ged" <ged@nork.auc.dk> wrote in message

Hmm, ja... det er jo alt sammen en smagssag.
Jeg har spillet 1 1/2 år på Bnet, og har her udøvet masser af sjov UDEN
snyd.
Men alt det er jo totalt ødelagt af netop "snydere".
Jeg venter med længsel på patch 1.10, og håber at "Ladder char." vil
nulstille spillet.
Men indtil da, leger jeg med at opbygge perfekte karrakterer i singleplayer.
Derfor efterspørger jeg det sidste manglende udstyr.

> Nu er det lige sådan med Diablo2, at hvis man spiller seriøst online,
ligger
> ens data på spilserveren, og så kan man ikke bruge den slags cheat han
> efterspørger.

Nemlig. Og jeg kunne aldrig finde på at snyde på Bnet.

> Problemet er så (DOH) når man glemmer at logge ind i et langt stykke tid
> (DOH) og mister sine mules (DOOOOOH)....

He he. Ja så dum er jeg dog ikke.
Ikke fordi det længere betyder noget, da spillet jo som sagt er skoddet
p.g.a. cheaters.
Men alt det jeg har opbygget derude, ser jeg nødigt gå tabt.

> mit råd til den oprindelige poster, er at prøve at spille closed
Battlenet.
> Hvis han er flink, kan han hurtigt få en masse spændende "legetøj"... han
> skal bare ikke begynde at tigge.

Ja netop. Det er prøvet uden held. Det tager for lang tid.
Det eneste jeg mangler er sgu´ bare en par Wartraveler, en Skulders og og en
Gaze.

Mvh.
Ckun

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 13-10-02 13:43

> [...]
> overveje meget nøje om han vil starte på at snyde.Som det sikkert
> fremgik af min forrige post har jeg ikke meget tilovers for snydere i

Hvis du nu læser hans post igen, vil du se der står "single player" :)

--
Andreas Jeppesen