Specielle tegn
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 10-10-02 18:28

Hej!

Jeg vil gerne skrive et a med en streg over og et e på hovedet (kan ses
her: http://store.bluecinteractive.com/upload/260-image.jpg )

Kan det overhovedet lade sig gøre med html? (jeg tænker på noget ligesom
å som giver å)

--
Regards Stefan
Websites: http://3x7.dk/ http://ghashul.dk/

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 10-10-02 19:04

> [...]
> her: http://store.bluecinteractive.com/upload/260-image.jpg )
>
> Kan det overhovedet lade sig gøre med html? (jeg tænker på noget ligesom

Det tror jeg umiddelbart ikke du kan. Du kan se her hvilke tegn jeg
kender til, som du evt kan bruge: http://l.improve.dk/?84 /
http://l.improve.dk/?85

Mvh Mark

---
Postet via www.improve.dk

Fra : Claus Sørensen

Dato : 10-10-02 19:05

Stefan Bruhn wrote:

> [...]
> her: http://store.bluecinteractive.com/upload/260-image.jpg )
>
> Kan det overhovedet lade sig gøre med html? (jeg tænker på noget ligesom

Hvis du ved hvilket sprog, som benytter disse tegn, så kan du sætte dit
dokument til det tegnsæt, som sproget understøttes af.

En anden måde er at bruge UTF-8, hvor jeg med ret stor sikkerhed tror, at
tegnene findes i. Har desværre ingen henvisninger, men prøv at søge på
Google.

De herligste hilsner

Fra : Charlotte Gørtz

Dato : 10-10-02 20:10

Claus Sørensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
>
> De herligste hilsner
> --
> Claus Sørensen Jeg vil leve i en verden, hvor al kommunikation

Hej

Her er et godt link , efter min mening.
http://www.cert.org/tech_tips/malicious_code_mitigation.html#3

Charlotte