Nokia 3410 eller 3510 og Telia
Fra : Anders H. Andersen

Dato : 10-10-02 17:31

Hej
Det ser ud til at Wnna Sava tilbudet på 99kr for en Ericsson T65 er
blevet skiftet ud med Nokia 3310/3410/3510.

Hvilken telefon skal man vælge 3410 eller 3510?
Jeg kunne godt tænke mig at eksperimenter lidt med Java i en 3410 men
jeg synes måske at 3510 ser lidt bedre ud.

Kan det passe at det kun er 3510 som har GPRS?

Er der lige mange fejl i dem eller er der en af modellerne som er
specielt ringe?

Nu skal jeg alligevel havet flyttet min fastnet telefon så tænkte jeg
at man måske kunne slå mindst 3 fluer med et smæk.

Flue 1. Jeg spare TDC flyttegebyr ved at flytte fra TDC til Telia
Flue 2. Jeg får en ny fon (den gamle T320 er ved at være træt og
holder ikke strøm i mere end 48t)
Flue 3. hmm find selv på en

Hvad er jeres erfaringer med Telia fast/mobilenet?

Mine andre erfaringer med Telia temmelige negative, jeg havde for 3-4
år siden et gratis 3 mdr. internet abon. ved dem som de med jævne
mellemrum har sendt regninger for selvom jeg har opsagt det op til
flere gange.

Fra : Birkoff

Dato : 10-10-02 20:19

Jeg har været tilfreds, jeg kører med telia choice, og det har kørt
upåklageligt, og priserne er billige. Derudover yder de store tilskud til
visse telefoner hvilket gør at det bliver endnu bedre med hensyn til prisen.
da du skal have sådan en.bbbbbbbbbbbbbbbbb
hhhhihiiiiiiiibbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb ---------j-
Jesssssssssssssssssssssbs hj
MVH Birkoff

Fra : Birkoff

Dato : 10-10-02 20:40

Sorry, jeg blev så sur på min n-knap så den lige skulle laves, og pludselig
var beskeden sendt.
MVH. Birkoff