Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Faktura program?
Fra : Thomas E

Dato : 10-10-02 16:47

Ved ikke om det er den rette gruppe jeg poster i men findes der et godt og
gratis program hvor man kan udskrive en faktura og evt lagerliste, kunder
osv?

på forhånd tak

Thomas

Fra : goofy

Dato : 10-10-02 17:17

Hej Thomas
"Thomas E" <eriksen_tour@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
godt og
> gratis program hvor man kan udskrive en faktura og evt lagerliste,
Prøv at kikke på http://www.stoneware.dk/
Steen

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 10-10-02 19:47

Thomas E wrote:

> [...]
> gratis program hvor man kan udskrive en faktura og evt lagerliste, kunder

Gruppen dk.edb er sikkert mere relevant.

Eller evt. dk.erhverv.

Se her for en oversigt over danske grupper, under dk.xxx.yyy:

http://www.usenet.dk/grupper.pl

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Thomas E

Dato : 10-10-02 20:56

takker.

--

(@ @)
--o00--(_)--00o--

I can accept failure, but I can't accept not trying. - Michael Jordan.