Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dane-Elec ZMate Smart Media -olympus c-100~
Fra : Chokmah

Dato : 10-10-02 15:58

ja jeg er ked af at blive ved med at belemere den gruppe med min
tåbelige spørgs mål - men da jeg ikke ved bedre og folk er i reglen
faktisk altid ualmindeligt flinke til at svare og hjælpe - men nu har
jeg bestil det her kort Dane-Elec ZMate Smart Media til mit olympus
c-100 se kortet heder jo smart media så burde jo logisk talt også
passe men jeg begynder at tvile ??

når man snakker med olumpus så kommer de med nogen meldingen om at det
er kun derres egen kort der virker på en sådan måde så alle
funtionerne i kamerate virker er der nogen der ha erfaringer med det ?

MvH
Bo M MOgensen
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Peter Loumann

Dato : 10-10-02 18:31

Chokmah <chokmah@c.dk> skrev:

>jeg bestil det her kort Dane-Elec ZMate Smart Media til mit olympus
>c-100 se kortet heder jo smart media så burde jo logisk talt også
>passe men jeg begynder at tvile ??

Det behøver du ikke. Ethvert SM-kort vil virke - forudsat, som jeg
skrev i går, at det har en _størrelse_ i Mb, din model kan håndtere.

>når man snakker med olumpus så kommer de med nogen meldingen om at det
>er kun derres egen kort der virker på en sådan måde så alle
>funtionerne i kamerate virker er der nogen der ha erfaringer med det ?

De tænker på kameraets indbyggede panoramafunktion. Det er helt
underordnet. Men de vil selvfølgelig helst have, at folk køber deres
egne svinedyre kort. Jeg har aldrig købt andet en billige mærker og
har ikke kunnet konstatere nogen forskel i kvalitet.

--
hilsen pl
se mine fotos

Fra : Chokmah

Dato : 10-10-02 19:08

On Thu, 10 Oct 2002 19:30:56 +0200, Peter Loumann <peloda@tiscali.dk>
wrote:

> [...]

>egne svinedyre kort. Jeg har aldrig købt andet en billige mærker og
>har ikke kunnet konstatere nogen forskel i kvalitet.

tak skal du ha for nu har jeg 300 kr til 1/11 og har slåed min
stakkels mor for pengen til dette kort så fanden stå i om det ikke
virker :)

MvH
Bo MM