MS Windows
briani 27239
WinXP, forbindelse
Fra : Thor

Dato : 10-10-02 13:14

JEg har lige fået noget nyt inet, jeg prøvede at køre med det på min win 98
maskine, og der kørte det med 70kb i sec, og nu har jeg det på min winXP
maskine men der køre det kun med 26 kb.
Ved det er sagt mange gange men hvordan er det man gør så XP ikke resevere
noget af ens forbindelse

Fra : Christian Catu

Dato : 10-10-02 13:30

"Thor" <thorjak@Nospan.dk> wrote in message
> [...]
> maskine men der køre det kun med 26 kb.
> Ved det er sagt mange gange men hvordan er det man gør så XP ikke resevere

Det der har ikke noget med det at gøre. XP reserverer x antal % (kan ikke
huske det) af din forbindelse på netkortet til sig selv, men da dit netkort
sikkert er et 10/100 mb så skulle det iukke have den store betydning for din
adgang til internettet, der jo, som du forklarer, ikke engang er 1 mb.

Fra : Thor

Dato : 10-10-02 13:57

Nej, men hvordan er det man gør adligevælg, for jeg køre med trådløst, og
der køre den nogen gange kun med 2mbit/sec,

Fra : Klitgaard

Dato : 10-10-02 15:17

http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=282

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I