Hvem kommer til MacBrugers workshop lørdag~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 10-10-02 13:10

http://www.macbruger.dk

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Jonas Voss

Dato : 11-10-02 09:11

On Thu, 10 Oct 2002 14:10:25 +0200, [2900] <jesper@gylling.net> wrote:

> http://www.macbruger.dk

Jeg overvejer det kraftigt. Jeg er på Frederiksberg, nogen i nabolaget
der vil følges i tog derud til?

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : [2000]Karst B. Smit

Dato : 11-10-02 09:43

>Jonas Voss <usenet@verture.net> wrote:

> Jeg overvejer det kraftigt. Jeg er på Frederiksberg, nogen i nabolaget
> der vil følges i tog derud til?

Jeg tager S-tog fra PBangsvej station til Herlev og bus 151 lige til
døren.

Kontakt mig angående afgang på tlf. 36467992. Hvis du får svareren så
læg dit tlf.nr. NB jeg hører dårligt så tal langsomt og tydelig.

Du kan også skrive til mig .

Havde du en PM4400 eller husker jeg forkert

Mvh Karst B.

--
Fjern Store bogstaver in min adresse
Remove Capital letters in my addres

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-10-02 00:05

On Fri. d. 11 Oct. 2002 kl. 08:11 GMT, Jonas wrote:

> Jeg overvejer det kraftigt. Jeg er på Frederiksberg, nogen i nabolaget
> der vil følges i tog derud til?

Muligvis undertegnede, med mindre Michael eller Jesper igen tilbyder at
binde mig fast til deres biler. Hvornår tager du af sted?

Besides, if you can't get a decent kernal panic      <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living?      <aim://reippuert>

Fra : Jonas Voss

Dato : 12-10-02 08:20

On Sat, 12 Oct 2002 01:04:43 +0200, Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> Muligvis undertegnede, med mindre Michael eller Jesper igen tilbyder at
> binde mig fast til deres biler. Hvornår tager du af sted?

Jeg regner med at hoppe på toget (linie C) fra Peter Bangs Vej station klokken
12:28, så er vi på Herlev station klokken 12:38, det skulle være tids
nok til at finde Gammelgaard.

Forreste vogn?

Fra : Michael Holm

Dato : 12-10-02 08:48

> [...]

> 12:28, så er vi på Herlev station klokken 12:38, det skulle være tids

jeg kan godt se at presset vokser men jeg tror desværre viven
bruger bilen til at køre på arbejde
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-10-02 11:35

On Sat. d. 12 Oct. 2002 kl. 07:48 GMT, Michael wrote:

> jeg kan godt se at presset vokser men jeg tror desværre viven
> bruger bilen til at køre på arbejde

<http://www.rejseplanen.dk> Herlev kommune ligger lige ved siden af
Gladsaxe...

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 12-10-02 09:32

> [...]

> 12:28, så er vi på Herlev station klokken 12:38, det skulle være tids

Jeg synes det er kanonfrist - glæder mig til at hilse på dig.

Prøv at lokke Edlich og Reippuert med. Der er kolde øl.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Jonas Voss

Dato : 12-10-02 09:51

On Sat, 12 Oct 2002 10:32:00 +0200, [2900] <jesper@gylling.net> wrote:

> Jeg synes det er kanonfrist - glæder mig til at hilse på dig.

I lige måde (;

> Prøv at lokke Edlich og Reippuert med. Der er kolde øl.

Hørte i det drenge, kolde leisnere!? Så er i vist ved at løbe tør for
undskyldninger. Forreste vogn blev der sagt.

Fra : Martin Edlich

Dato : 12-10-02 10:29

In article <tpn8oa.271.ln@wintermute.verture.net>,
Jonas Voss <usenet@verture.net> wrote:

> Hørte i det drenge, kolde leisnere!? Så er i vist ved at løbe tør for
> undskyldninger. Forreste vogn blev der sagt.

Det skal jeg sige til Birgitte.

--
MVH Martin Edlich, nu på en B&W'er. http://www.edlich.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 12-10-02 10:04

> Jeg synes det er kanonfrist - glæder mig til at hilse på dig.
>
> Prøv at lokke Edlich og Reippuert med. Der er kolde øl.

nu bliver du holdt op på den med øl'ene
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-10-02 11:40

On Sat. d. 12 Oct. 2002 kl. 07:20 GMT, Jonas wrote:

> [...]
> 12:28, så er vi på Herlev station klokken 12:38, det skulle være tids

Jeg læste din mail for sent - er på vej derudaf...

Fra : Michael Holm

Dato : 11-10-02 11:11

> http://www.macbruger.dk

skal lave indendørsbur til undulaterne, så de ikke fryser, det er jo ved
at blive koldt om natten, så god workshop !
(du/I er velkommen til at kigge forbi til en øl bagefter og se 17" - har
ikke helt fundet ud af iDVD endnu efter at havde brugt 10 min. på det

--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 11-10-02 11:42

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> [...]
> (du/I er velkommen til at kigge forbi til en øl bagefter og se 17" - har
> ikke helt fundet ud af iDVD endnu efter at havde brugt 10 min. på det

Du kan sgu da godt lige kigge over til en kold bajer ?!

Hvad med ungerne skal de ikke spille spil med andre børn ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 11-10-02 12:09

> Du kan sgu da godt lige kigge over til en kold bajer ?!

Heldigt at workshoppen ikke ramte uge 40!

Jeg kommer deværre ikke. Bajeren var ellers dråben der kunne have
lokket.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Storm

Dato : 11-10-02 12:00

> http://www.macbruger.dk

Det var jo lige det emne jeg synes er _allermest_ spændende.
Stor fest umuliggør det - jeg er heller ikke medlem.
Det sku' jeg måske blive.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 11-10-02 12:38

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Det var jo lige det emne jeg synes er _allermest_ spændende.
> Stor fest umuliggør det - jeg er heller ikke medlem.
> Det sku' jeg måske blive.

Du behøver ikke være medlem for at deltage i en workshop, men du bør da
bestemt støtte MacBruger, når du nu er Mac bruger.

Kig over en time - så kan jeg også se hvem der fik så stor glæde af
MacSOUP........ 8-D

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Karen Seiersen

Dato : 11-10-02 16:45

> http://www.macbruger.dk

Vi kommer som sædvanlig, vi sætter alt ind på så vidt det er muligt at
møde op hver gang, det er jo en uunværlig dag som macbruger, vi møder
alle ligesindede til en god snak og gode råd m.m. samt en kaffetår.

Mange machilsner Villy & Karen

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 13-10-02 17:45

Ninzen@ofir.dk writes:

>Det var jo lige det emne jeg synes er _allermest_ spændende.
>Stor fest umuliggør det - jeg er heller ikke medlem.
> [...]

Vi ser gerne flere bliver medlem Men det er ingen nødvendighed for at
deltage på vores workshops. De er åbne for alle, så kan man teste os lidt
inden. Fik 7 nye medlemmer i går og 5 med posten, så der er da nogen der
synes det er OK velkommen skal du være. Næste workshop bliver nok i
beg. af februar 2003. Så har Apple DK måske nået at få nogle nyheder at
vise, håber vi
Du kan altid følge med på vores hjemmeside: www.macbruger.dk

Hilsen Hanne
Kasserer MacBruger

:

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 13-10-02 23:54

usenet@verture.net writes:

> [...]
>klokken
>12:28, så er vi på Herlev station klokken 12:38, det skulle være tids

hej Jonas,
Nu fik jeg ikke læst her før workshoppen, så jeg vidste ikke at du kom.
Jeg så en lille flok af nogle unge gutter, var du en af dem? 3 stk tror
jeg og een havde vist en hvid sweater på? Ærgeligt at jeg ikke vidste det,
for så kunne jeg have sagt pænt ak for iMacmusen

Håber du vil præsentere dig, om din vej falder forbi igen?
bedste hilsen Hanne

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 14-10-02 08:34

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> [...]
> for så kunne jeg have sagt pænt ak for iMacmusen
>
> Håber du vil præsentere dig, om din vej falder forbi igen?

Nope - Jones var bombemanden...............

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Jonas Voss

Dato : 14-10-02 10:08

On Mon, 14 Oct 2002 00:53:46 +0200, Hanne <hanne@enterpol.dk> wrote:

> [...]
> jeg og een havde vist en hvid sweater på? Ærgeligt at jeg ikke vidste det,
> for så kunne jeg have sagt pænt ak for iMacmusen

Jeg er bange for at det er den forkerte Jonas du tænker på, jeg har
vist ikke doneret en iMacmus til dig, og jeg tager jo ikke gerne æren
for noget jeg ikke har gjort.

Jeg var ham ude til højre:

<http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_mac_workshop-26.html>

> Håber du vil præsentere dig, om din vej falder forbi igen?

Bestemt da.

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 14-10-02 10:44

usenet@verture.net writes:

>Bestemt da.
>
>--
>| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://verture.net/ |

Jeg synes også at den Jonas jeg fik musen af boede i udlandet=udenfor
Sjælland

men jeg vil da gerne hilse på dig alligevel

Hilsen Hanne

Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.