MS Windows
briani 27239
WinDVD
Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 10-10-02 12:39

Jeg var i aftes på "kundebesøg" hos en der gerne ville have Win2k i
stedet for den WinXP der var pre-installeret på hans nye PC - i
XP-installationen var der bl.a. en "rigtig" version af WinDVD.

Hvordan kan jeg få den fulde WinDVD installation ført over på Win2k
installationen når der ikke fulgte CD/manual med dyret, men bare en
recover-partition hvis den oprindelige installation skulle gå i sort ?

I XP's RegEdit fandt jeg et serienummer under InterVideo, men det var
det samme som jeg kunne læse hvis jeg lavede en trial-installation i
Win2k.

Kan serienummeret findes frem i den gamle version, eller findes der
gratis add-ons til MediaPlayer ?
(I en tidligere tråd var der en link til en add-on hos Bink, men jeg er
i tvivl om den er lovlig)

/klaus