MS Windows
briani 27239
HP ScanJet 4100C
Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 10-10-02 10:51

Hejsa.

Var lige hjemme hos en kammerat som netop har fået ny computer med XP pro
installeret. Han havde i forvejen ovenstående scanner som ikke umiddelbart
virker under XP. Jeg så på HP's support side at der er en metode man kan
bruge for at få den til at virke, dog synes jeg ikke det lød sælig godt.

Er der nogen her som har fået ovenstående til at virke, hvis JA, hvordan
fungere det så?

--
Mvh.

Kenneth
(Fjern "NOSPAM" i mailadressen ved direkte svar)

Fra : Richard Thune

Dato : 10-10-02 12:35

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i
en meddelelse news:3da54d87$0$3384$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Var lige hjemme hos en kammerat som netop har fået ny computer med XP pro
> installeret. Han havde i forvejen ovenstående scanner som ikke
Jeg forstår ikke rigtigt, jeg har også en HP 4100C og den virker uden
problemer på både home og pro uden nogen driver andet end den indbyggede.
Richard Thune

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 10-10-02 14:28

> Jeg forstår ikke rigtigt, jeg har også en HP 4100C og den virker uden
> problemer på både home og pro uden nogen driver andet end den indbyggede.
> Richard Thune

Okay. Det bliver min kammerat sgu glad for at vide. Han har ikke haft den
tilsluttet endnu men jeg har haft kigget efter en driver som skulle fungere
under XP men forgæves. Så bruger han jo bare den indbyggede.

Tak

--
Mvh.

Kenneth
(Fjern "FJERNDETTE" i mailadressen ved direkte svar)