Mobil internet
Fra : Michael

Dato : 10-10-02 09:48

Jeg står og gerne vil kunne komme på nettet med den bærbare og min
mobil(nokia6510). Ville høre om der eksisterer abo. hvor man kun betaler
minutpris, men ikke skal ringe de der forvalgs nr.
Håber i kan hjælpe.
Michael

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-10-02 09:57

Michael skrev:

>Jeg står og gerne vil kunne komme på nettet med den bærbare og min
>mobil(nokia6510). Ville høre om der eksisterer abo. hvor man kun betaler
>minutpris, men ikke skal ringe de der forvalgs nr.

Get2net.
--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Fischer

Dato : 10-10-02 10:11

> Get2net.

Men det kræver åbenbart at man har et fastnets-nummer for at kunne tilmelde
sig.

Alternativt er der CyberCity. Man skal dog ringe til dem for at få åbnet for
mobil tilgang.

*Fischer

Fra : ASC

Dato : 21-10-02 14:26

Michael <mhansen@jyde.dk> wrote in article
<V9bp9.89677$Qk5.4034988@news010.worldonline.dk>...
> [...]
> mobil(nokia6510). Ville høre om der eksisterer abo. hvor man kun betaler
> minutpris, men ikke skal ringe de der forvalgs nr.

hos sonofon kan du få et almindeligt internetabo, som også virker fra din
mobilos. du betaler den minutpris som måtte være gældende for det
mobilabon, som du ringer op fra (Standard, Fritid, Variant etc.)

ASC
- som udtaler sig som privatperson - ikke som SONOFON ansat