Foredrag om nytårsangst hos hunde
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 10-10-02 09:44

Hej

Dette er godt nok en slags reklameindslag, men et som jeg overhovedet
ikke aner noget om.

I dag, i Århus Onsdag, faldt jeg over en annonce fra Højbjerg
Dyreklinik. Onsdag den 16. oktober har de inviteret Liselotte
Christensen til at fortælle og give råd om nytårsangst hos hunde.

Der står mere om det på deres hjemmeside:
http://www.hoejbjergdyreklinik.dk/

Efter min mening er det ret dyrt, 75 kroner, men det er det på den
anden side også hvis hunden skal i kennel på landet nytåret over.

Undskyld reklamen, men jeg tænkte at der måske var nogen som kunne
bruge det.

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : x Vuf x

Dato : 10-10-02 11:25

10 Oct 2002 10:43:33 +0200, Trine Kornum Christiansen wrote:

>Efter min mening er det ret dyrt, 75 kroner, men det er det på den
>anden side også hvis hunden skal i kennel på landet nytåret over.

Skulle hunden blive mindre bange af at være væk fra sin "flok"
nytårsaften???
Siden jeg har fået hund, der ikke kan afvænnes med at være bange
for larmen, har jeg tilbragt nytarsaften sammen med mine hunde!
De sidste 6 år alene.

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 10-10-02 11:23

x Vuf x <nospam@sonpet.com> writes:

> Skulle hunden blive mindre bange af at være væk fra sin "flok"
> nytårsaften???

Det er nok et spørgsmål om man mener at hunen tager mest skade af en
aften med angst, men med flokken, eller at være et sted uden larm, men
alene.

Vores får en halv beroligende pille og så er vi der langt det meste af
aftenen. Normalt falder han bare i søvn.