Kabinet....
Fra : S@ndman

Dato : 10-10-02 09:52

Hejsa,

Ved ikke helt om det er den rigtige ng, men prøver alligevel....

Men hvilket kabinet kan anbefales...??

Hvad med http://www.antec-inc.com/en_plus1080amg.html

S@ndman

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 10-10-02 10:15

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse
newsbp9.89682$Qk5.4035352@news010.worldonline.dk...
> Hejsa,
>
> Ved ikke helt om det er den rigtige ng, men prøver alligevel....
>
> Men hvilket kabinet kan anbefales...??
>
> Hvad med http://www.antec-inc.com/en_plus1080amg.html

Prøv at spørge i news:dk.edb.hardware

Venlig hilsen
Peter

Fra : Thomas Bowers

Dato : 10-10-02 10:54

> [...]
> Hejsa,
>
> Ved ikke helt om det er den rigtige ng, men prøver alligevel....

Jeg har selv lige anskaffet det Antec du linker til og jeg kan kun sige køb
det ! Det er uden tvivl det bedste kabinet jeg har set, prøvet etc. til dato

Hilsen Thomas

Fra : M.N.

Dato : 10-10-02 12:20

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> Hejsa,
>
> Ved ikke helt om det er den rigtige ng, men prøver alligevel....

Køb hellere et: www.thermaltake.com/products/cases/6000.htm

Mogens

Fra : S@ndman

Dato : 10-10-02 12:45

S@ndman

Fra : S@ndman

Dato : 10-10-02 12:50

Man skal så selv købe en PSU.....kommer hurtigt op på 2000,-

Fra : Thomas Bowers

Dato : 10-10-02 13:32

> Man skal så selv købe en PSU.....kommer hurtigt op på 2000,-

I princippet er TT's kabinet jo stort set bygget op på samme måde som
Antec'en......det er bare (som du selv skriver) langt dyrere !

Hilsen Thomas

Fra : S@ndman

Dato : 10-10-02 13:34

> [...]
>
> Hilsen Thomas
>
> Jeps.....men som lir kan man jo se temp. på fronten.....

Glæder mig til Antec'en....

S@ndman

Fra : M.N.

Dato : 10-10-02 15:27

"Thomas Bowers" <Bowers@ANTISPAMostervold.dk> wrote in message

> "S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> I princippet er TT's kabinet jo stort set bygget op på samme måde som
> Antec'en......det er bare (som du selv skriver) langt dyrere !

Det kabinet er ikke bare langt dyrere... Det er af alminium.

Mogens

Fra : McDonald´s

Dato : 10-10-02 18:12

Aluminium...OG...ja på fronten eller hva.....TT er jo bare nogle Chieftec
Gummi kabinetter....KØB ANTEC-....det er kvali...og endda billigere....TT er
det samme som at købe Compaq...du betaler alt for meget for mærket...

Fra : M.N.

Dato : 10-10-02 22:35

"McDonald´s" <jacobmjelde@b2mail.dk> wrote in message
> [...]
er
> det samme som at købe Compaq...du betaler alt for meget for mærket...

Gummi i min bare r... TT er kvali. Hele kabinettet er i alu.

Mogens

Fra : S@ndman

Dato : 11-10-02 12:35

> "McDonald´s" <jacobmjelde@b2mail.dk> wrote in message
Chieftec
> er

Nu hvor jeg har købt Antec kabinettet så er mine kabler blevet en smule for
korte.

Jeg har set runde kabler til billige penge hos www.mp3hardware.dk

Men nu kommer så mit spørgsmål:

De skal være 80-90 cm.

1. Jeg har en Plextor IDE brænder + DVD IDE på samme kabel - hvilket skal
jeg købe??

2. Jeg har en Barracuda 80GB IDE100 + IBM 40GB IDE66 - hvilket skal jeg
købe??

3. Floppy drev - hvilket skal jeg købe??

4. ATA66 controller med IBM 10GB + IBM20GB - hvilket skal jeg købe??

Hvor er de billigst samlet set..??

S@ndman