Gæstebog...
Fra : Karen Aggerholm

Dato : 10-10-02 09:09

Hej med jer,

Er der mon en eller flere af jer der ved hvordan man laver en flot gæstebog
i FrontPage ?

På forhånd tak.

Mvh.

Karen

Fra : Ulrik Friis

Dato : 10-10-02 09:45

"Karen Aggerholm" <quinde@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer,
>
> Er der mon en eller flere af jer der ved hvordan man laver en flot
gæstebog
> i FrontPage ?

Filer => Ny side => Gæstebog.

Det flotte skaber du selv, da du kan formatere siden, som du ønsker. Du skal
bare passe på gæstebogskoderne.

ØØeeh - glemte jeg at sige, at det kun virker på en server med FronPage
serverextensions?

mvh
Ulrik

Fra : Akalut Filimonsen

Dato : 15-10-02 12:51

> gæstebog
>
> Filer => Ny side => Gæstebog.

øh... ikke i 2002 versionen? jeg kan i hvertfald ikke finde noget med
gæstebog!!

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-10-02 17:23

Under "Page Templates".