MS Windows
briani 27239
C:\ blev til G:\ efter format og geninstal~
Fra : Ceelos

Dato : 10-10-02 08:22

Hej ng

se sub
er der en måde hvor på jeg kan ændre dette så win xp kommer tilbage på c:\
for nu har jeg prøvet at formatere disken 2 gange med samme resultat
(i pc'en sidder der 2 harddiske hvor det er den lille på 15 GB som jeg har
sat til master og den anden til sekmaster som er delt i 2 drev også sidder
der en brænder og en cd-rom. før første formatering havde jeg drevne
således> c windows - d: programmer - e: spil - f: brænder og - g: cd-rom)

Mvh. Per

Fra : Søren Solhøj

Dato : 10-10-02 08:49

"Ceelos" <eros@(fjern)mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der en brænder og en cd-rom. før første formatering havde jeg drevne
> således> c windows - d: programmer - e: spil - f: brænder og - g: cd-rom)

Højreklik på den computer, vælg administrer, vælg diskhåndtering. Der kan du
højreklikke på de forskellige drev, og vælge skift drevbogstav og sti.

Mvh
Søren

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 10-10-02 12:56

"Søren Solhøj" <ssolhoej@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
du
> højreklikke på de forskellige drev, og vælge skift drevbogstav og sti.

Ikke når han HAR installeret XP, ihvertfalde ikke med systemdrevet. Man kan
ikke ændre partitionsstien på det drev XP er installeret på, så går der HELT
kage i det.

Hvis du har flere diske installeret, så simpelthen tag strømmen fra de
andre, så vil den finde den sidset disk som C:\

VH
Peter