layout på tværs
Fra : Gitte Lauritsen

Dato : 10-10-02 01:32

Hej!
Jeg kan nu skrive og lave en del med html og css, men der er gået
op for mig at alt foregår horisontialt eller vertikalt. Er der
ingen redskaber/koder der gør det muligt at lave en box som er
delt fra fx. højre øverste hjørne og til venstre nederste hjørne?
Ligesom en normalt tabel i to dele.
Computere kan meget, hvis der er vijle, og hvis det ikke kan lade
sig gøre vil jeg gerne vide hvad problemet er. Jeg kan godt se at
det er kompliceret, men jeg synes det var dejligt om man kunne
bevæge sig i flere retninger med html og css, og ikke skal lave
et billede i stedet, der både fylder og kræver programmer.
Det var bare lige en tanke.
Hilsen Gitte

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne