Login på dk-fritid-dyr-kat.dk virker nu ig~
Fra : Jette

Dato : 09-10-02 22:47

Hej igen...

Så skulle login på nyhedsgruppens hjemmeside fungere igen. Hvis der er
noget jeg har overset, må du meget gerne sige til.

Vedr. automatisk login

----------------------

Det er muligt at blive logget på automatisk, det kræver dog at cookies
er slået til i din browser.

Funktionen er testet i Internet Explorer, Mozilla og Opera.

Det virker tilsyneladende fint i de to sidstnævnte, men Explorer kan
godt give problemer. Det virker fint i min Explorer (version 6.0.26),
men den første bruger med IE-problemer har allerede meldt sig

Hvis du har valgt automatisk login og det ikke virker, skal du slette
dine cookies, for at få lov at logge ind på almindelig vis. I IE sletter
du cookies ved at vælge Funktioner -> Internetindstillinger ->
Fanebladet "Generelt" -> Knappen "Slet cookies".

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Denise

Dato : 10-10-02 07:41

Hej Jette
Hos mig ser det ud til at virke fint, tak fordi du gider al det arbejde til
glæde for os alle
Hilsen Denise

Fra : Jette

Dato : 10-10-02 17:28

"Denise" skrev:
> Hej Jette
> Hos mig ser det ud til at virke fint, tak fordi du gider al det
arbejde til
> glæde for os alle
> Hilsen Denise

Velbekomme, og selv tak ... det er altid en fornøjelse at "arbejde"
for Jer, hi!

Mvh. Jette