MS Windows
briani 27239
Tv- kort i Win XP
Fra : Ham

Dato : 09-10-02 21:27

Jeg kan absolut ikke få mit tv- kort( tv98 capture) installeret. Jeg har
ikke kunnet finde noget, der lader sig installere i xp.

Jeg har tidligere set der var problemer med installering af tv- kort, så jeg
vil gerne have en hjælpende hånd.

Jørn

Fra : Madsen

Dato : 09-10-02 21:54

"Ham" <Ham skrev:

> Jeg kan absolut ikke få mit tv- kort( tv98 capture) installeret.
> Jeg har ikke kunnet finde noget, der lader sig installere i xp.

Umiddelbart skulle man jo tro at denne her ville fungere, men den
har du måske prøvet?

<http://www.driverscollection.com/main.php?file_id=5230>

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 09-10-02 21:58

Madsen skrev:

> <http://www.driverscollection.com/main.php?file_id=5230>

Og det kommer så åbenbart an på hvilken chip der sidder på kortet,
ser jeg på AverMedias hjemmeside. Hvis du ikke er klar over det så
kan du hente 'chipcheck.exe' på denne side:
<http://www.avermedia.com/support/downloads.shtml> - hvor der også
er adgang til drivere til XP til nogle af kortene, men tilsynelad-
ende ikke til alle.

Madsen.

Fra : Claus Larsen

Dato : 10-10-02 02:27