Skæbnen eller hvad ??
Fra : Maria

Dato : 09-10-02 20:52

Sidst jeg skrev om lille Mulle, var at jeg nok blev nødt til at beholde
hende. I går morges på hospitalet løb der en lille kanin rundt i
ankomsthallen. Den kom i en kasse og fik gulerødder og diverse, blev kælet
af de forskellige sygeplejersker. Der blev ringet til dyrhospitalet og
politiet, men ingen savnede den, den var meget tam og kærlig. Nå men for at
komme til sagen tog jeg den så med hjem, nu løber lille Mulle og Stampe som
vi kalder kaninen rundt ovenpå og leger sammen som to killinger, medens
gamle Mudimor holder øje med dem. I dag ringede jeg også til lokalradioen,
så vi må se om der er nogen der mangler den lille kanin, ellers er det bare
skæbnen der smiler til lille Mulle.
Kærlig hilsen Doris.

Fra : Kate

Dato : 09-10-02 21:36

"Maria" <xmaria@mail.tele.dk> wrote in

> I dag ringede jeg også til lokalradioen,
> så vi må se om der er nogen der mangler den lille kanin, ellers er
> det bare skæbnen der smiler til lille Mulle.

Håber bestemt den lille kanin får et godt hjem hvis i ikke selv
beholder den. En lille løftet pegefinger: Husk kaniner er af en eller
anden mærkværdig grund utroligt vild med ledninger, så hvis den løber
frit uden opsyn, så gem alle ledninger. Mine har været vild gode til at
finde de ledninger som jeg troede var kanin-sikrede.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer