Størrelse på et segment
Fra : Tom Sommer

Dato : 09-10-02 21:00

Hej,

Ja som subject siger, hvor stort er et segment?
Skal bruge det til et program jeg er ved at lave, hvor jeg har fundet
antal segmenter sendt (kan ikke finde ud af at få antal pakker eller
bytes som er sendt, så derfor vil jeg omdanne segmenter til bytes)

Tak for hjælpen
--
* Tom Sommer
* http://www.tsn.dk | webmaster(a)tsn.dk

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 09-10-02 21:56

On Wed, 09 Oct 2002 21:59:36 +0200, Tom Sommer <webmaster@tsn.dk>
wrote:

> Ja som subject siger, hvor stort er et segment?

Det afhænger af hvilken protokol der transporteres på hvilket
medie. På ethernet er max frame size fx. 1500 byte (med de
undtagelser, der altid skal til for at bekræfte reglen).

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/