Tilslutning af repeater til garmin GPS
Fra : Michael Pedersen

Dato : 09-10-02 20:32

Hej

Jeg skal have forbundet min Garmin 120 XL GPS med en ny Silva repeater. Jeg
kan ikke få data frem til Silvaen. Er der nogen der ved hvordan Garminen
skal sættes i det menu punkt der hedder "interface". Standardopstillingen er
Garmin/Garmin. Og den skal det næppe være da repeateren er et andet
fabrikat. Der er andre muligheder fx NMEA/NMEA, men der er heller ikke hul
igennem

Venlig hilsen
Michael Pedersen
Slangerup

Fra : Tage Danielsen

Dato : 09-10-02 22:05

> [...]
> Garmin/Garmin. Og den skal det næppe være da repeateren er et andet
> fabrikat. Der er andre muligheder fx NMEA/NMEA, men der er heller ikke hul

Garmin'en skal ganske rigtigt stå til NMEA/NMEA men du skal også ind i en
menu i Silva repeateren og stille datasproget der også - se i din manual
hvordan det gøres.

T Danielsen
<www.pd26.dk>

Fra : Lars Andersen

Dato : 10-10-02 12:52

Du skriver ikke om din ledningsforbindelse, som du dog sikkert har
forbundet rigtigt - men alligevel : kun 2 ledninger behøves. Minus til
minus og Data+/NMEA Out fra Garmin til Data-/NMEA In på Silva'en. Så
bør det fungere!

v.h. Lars A.

Fra : Michael Pedersen

Dato : 10-10-02 16:30