kort over Holbæk, Frederiksborg, Roskile o~
Fra : Henrik Woer

Dato : 09-10-02 19:23

Er der nogle der har nogle elektroniske sognekort over de gamle Holbæk,
Frederiksborg, Roskilde og Københavns amter, som jeg kan låne? Skal bruge
dem som et udgangspunkt til en ganske ukommerciel side om
Isefjordsværkstedets kalkmalerier.

MVH

Henrik Woer

Fra : Steffi

Dato : 09-10-02 20:29

"Henrik Woer" <henrik@woer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> MVH
>
> Henrik Woer
>
>På Kort og matrikelstyrelsens hjemmeside er der et link til en side med
digitale sogne kort over hele danmark , men også over sverige og tyskland

Siden hedder det direkte link til siden hedder
http://www.dhm.lm.se/prototype/dan/dhmmaindk.htm

Jeg håber det er noget du og andre kan bruge.

NB der skal downloades en lille plugin der dog er gratis.
MVH Lena