Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Smart media Problem !
Fra : P.L.P.

Dato : 09-10-02 18:29

Hej !

Hjælp søges til Smart media kort som er driller !
Jeg har taget billeder med et Agfa ephoto 780c og vil læse Smart media korte
med en kortlæser men jeg kan ikke se hvad der er på korte. Sætter det
tilbage i kameraet Så fortæller kameraet at korte skal formateres men jeg
kan ikke formateret det skærmen viser NO MEDIA !
Har så prøvet med et nyt kort der sker så det samme !

Hvad kan problemet være ?

Mvh. Per

Fra : Gunnar K

Dato : 09-10-02 21:37

Prov at formatere det I din kortlæser, hvis det ikke virker, så kan muligvis
anden kamera gøre det.
Der er sikkert en error på kortet, anden mulighed er at prove at få fat i
andet kort, (kort #3), som du ved at virker, sætte det i kortlæseren først,
og få den til at åbne filerne og køre op driverene på PC´en, derefter skifte
igen tilbage til dit eget.
Jeg lægger dette frem fordi disse metoder alle sammen har virked for mig i
nogle lignende situationer med min fujifilm MX2900 og smartmedia korter.
Den tredje mulighed, og kun hvis du vil gerne få dine billeder tilbage, er
software, måske hedder det "Imageresque" eller noget lignende, og du kan
finde nævnt i tidligere poster her i gruppen.

mvh,

Gunnar K