MS Windows
briani 27239
spontan nedluk af IE6
Fra : yoke

Dato : 09-10-02 16:19

Hej gruppe - forhåbentlig er der nogen, som kan hjælpe med dette for nyligt
opståede problem: vælger jeg bestemte af internet-sider, fx. Netto's
hjemmeside, men også flere som jeg tidligere har kunnet åbne fra Foretrukne
uden problemer, så går åbningsprocessen igang, men efter ca. 10-20 sekunder
lukker IE helt ned ... og det gælder uanset om jeg har et eller flere
vinduer åbne.
For ca. 1 uge siden har jeg via Windows update konverteret fra IE5.2 til
IE6, men mener at problemet opstod nogle dage inden. Anvender i øvrigt dansk
Win 98 SE i pc med AMD k-6 450 mhz.

Fra : Morten

Dato : 09-10-02 22:35

> [...]
> uden problemer, så går åbningsprocessen igang, men efter ca. 10-20 sekunder

Prøv med http://www.wintip.dk/artikler/rep_ie.htm
Ingen garantier, men det er et forsøg værdigt

Mvh.
Morten

Fra : yoke

Dato : 10-10-02 21:40

Hej Morten - desværre, dit tip har ikke hjulpet ... andre bud?